Όταν ξύπνησα είδα έναν γιατρό από πάνω μου να με εξετάζει και από δίπλα του μια νοσοκόμα να γράφει κατι σε ένα μπλοκ.
" Καλά ξυπνητούρια"
Είπε ο γιατρόςΈκανα να σηκωθώ αλλά με σταμάτησε ο γιατρός.
" Μείνετε καλύτερα ξαπλωμένη"
"Που είμαι; "
"Είστε σε Νοσοκομείο"
"Τι; Γιατί; Ποιος με έφερε εδώ; "
"Σας έφερε ο αρραβωνιαστικος σας. Ήσασταν σε άσχημη κατάσταση. "
" Ποιος αρραβωνιαστικος μου; Πόσο καιρό είμαι εδώ; "
"Είστε 2 μέρες εδώ. Λοιπόν καλη αναρωση."
"Ευχαριστώ"
Ο γιατρός βγήκε από το δωμάτιο και μετά από λίγο ο Στεφάν μπήκε μέσα χαμογελώντας μου.
" Καλημέρα Λίνα "
" Καλημέρα και σε εσάς Κύριε Στεφάν. "
" Πως είσαι; "
" Δε νιώθω και πολύ πονάει σχεδόν όλο μου το σώμα. Τι έγινε γιατί βρίσκομαι εδώ; "
"Σε βρήκα μπροστά από το σπίτι μου πριν 2 μέρες να αιμοραγης. Το δεξί σου χέρι είχε μια πολύ άσχημη ουλή και χρειάστηκε να σου κάνουν ράμματα και το αριστερό σου πλευρό ραγισε. Αλλά ο γιατρός είπε πως όλα ειναι καλά και πριν μπω είπε πως σε 2 μέρες μπορείς να φύγεις. "
"Ευχαριστώ που με φέρατε. Γιατί είπατε όμως πως είστε ο αρραβωνιαστικος μου; "
"Δε ξέρω. Μου βγήκε αυθόρμητα"
Του χαμογέλασα αχνά και ένας κύριος μπηκε μέσα με μια μάσκα στο πρόσωπο και φόραγε μια άσπρη στολή.
" Τέλος επισκεπτηριου κύριε σας παρακαλώ να βγείτε έξω γιατί θέλω να της κάνω κάτι εξετάσεις. "
" Εντάξει. Λίνα θα τα πουμε αύριο. Περαστικά σου. "
Ο Στεφάν βγήκε έξω και ο γιατρός με πλησίασε περισσότερο.
"Γειά σας κυρία Γιούρτ. Πως είστε σήμερα; "
Είπε και κατέβασε την μάσκα.
Τελικά ο γιατρός ήταν ο Μάρκος." Μάρκο τι κάνεις εσύ εδώ; Φύγε άμα μπει ο Στεφάν μέσα θα τα καταστρέψεις όλα!!!"
" Ήθελα να σε δω. Ο Τζόνι το παράκανε λίγο με τα χτυπήματα. "
"Δε πειράζει τουλάχιστον το έκανε να φαίνεται πιστευτό. "
Flashback
"Κάποια μέρα θα σε αφήσω άσχημα χτυπημένη μπροστά από το σπίτι του Στεφάν. Αυτός όταν σε δει θα σε πάει σε νοσοκομείο. Οταν σε βάλει μέσα στο αυτοκίνητο θα δω σε πιο. Μετά από μέρες που θα είσαι καλύτερα θα προσπαθήσεις να τον πλησιάσεις. "
" Και πως θα το κάνω αυτό απο τι στιγμή που δε θα μένω πια σπίτι του; "
" Θα του πεις οτι δε θες να πας σπίτι γιατι δε θες να σε δουν έτσι οι γονείς σου. "
" Οκ "
" Μόλις τον πλησιάσεις αρκετά θα χρειαστεί να κάνετε κάτι παραπάνω εκτός από φιλιά. "
Μόλις το είπε αυτό είδα στα μάτια του να περνάει πόνος θυμός και θλίψη. "
" Μάρκο δε μπορώ να κοιμηθώ μαζί του από τι στιγμή που θέλω εσένα. Μου είναι αδιανόητο. "
Με πλησίασε και έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπο μου και μου έδωσε ενα τρυφερό φιλί.
" Μπορείς κάνε το για μένα σε παρακαλώ. "
"Θα προσπαθήσω αλλιώς θα του βάλω υπνοτικο στο ποτό του εται ώστε να νομίζει ότι κάτι κάναμε."
" Οκ. Λοιπόν ακου τη θα κάνεις όσο θα μένεις εκεί. Θα προσπαθείς να παρακολουθεις με ποιον μιλάει τη ώρα φεύγει τι ώρα γυρίζει σπίτι τα πάντα μέχρι και το τι ώρα τρώει και παει για κατουριμα. Εντάξει; "
" Εντάξει "
" Όταν είσαι σίγουρη για της ώρες που θα λύπη απο το σπίτι θα με πάρεις τηλέφωνο να έρθω για να βάλω κάμερες. Αλλά να θυμάσαι θα πρέπει κάποια στιγμή να του κάτσεις. "
End flashback
Με κοίταξε με μελαγχολία
"Έλα εδώ βρε Μάρκο μου"
Με πλησίασε και εκατσε στο κρεβάτι δίπλα μου. Αυτό που σκεφτόμουν έγινε πραγματικότητα. Με έπιασε και με φίλησε. Άνοιξα λίγο περισσότερο το στόμα μου ώστε η γλώσσα του να έχει περισσότερη πρόσβαση. Δε θα μπορούσα να τον αποχωριστώ ακόμα. Με άφησε απρόθυμα και απομακρύνθηκε.
" Πρέπει να φύγεις τώρα."
"Το ξέρω. Θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπώ και ότι θα σε παρακολουθώ. Αν θες να σταματήσεις μπορείς οποιαδήποτε στιγμή. Κατάλαβες; "
"Κατάλαβα. Αλλά δε πρόκειται να το κάνω. Αντε φύγε πριν έρθει κανένας και σε δει εδω μέσα. "
Εγνεψε καταφατικά και έφυγε. Μετά από λίγη ώρα με πήρε ο ύπνος. Ελπίζω αυτές οι δύο μέρες να περάσουν γρήγορα.
**************************
Άλλο ένα κεφάλαιο ανέβηκε.
Αχ αυτός ο έρωτας!!!!
Είναι ωραίο να αγαπάς! Αρκεί ο Άλλος/η να σε αγαπάει! !
Λοιπόν για πείτε τη γνώμη σας;
Ελπίζω να σας αρέσει!!!!
Τα λέμε στο επόμενο φιλιά πολλά