Μάρκος pov.
Όταν μου έκανε αυτή την ερώτηση γύρισα και την κοίταξα αμέσως μες τα μάτια.
" Είσαι σίγουρη πως θες να μάθεις; Μπορεί αυτά που θα ακούσεις να μην σου αρέσουν."
"Όχι θέλω να ακούσω. Θελω να μάθω το γιατί. "
"Ωραία αλλά θέλω να μείνεις ψύχραιμη! Εντάξει; "
" Εντάξει."
"Ωραία λοιπόν. Ακου για να μάθεις τότε. Πριν 14 χρόνια η αδερφή μου όπως ξέρεις παντρεύτηκε τον πατέρα τον παιδιών. Μετά από 3 χρόνια έκανε την Τέσα. Ο Στεφάν είχε αλλάξει νεσα σε αυτά τα 3 χρόνια και η Τζάνετ το είχε καταλάβει. Φεροταν παράξενα. Τα βράδια γύριζε μεθυσμένος στο σπίτι και κάθε βράδυ δεν ήξερε τι έκανε. Την χτύπαγε αλλά ποτέ δε μου έλεγε τίποτα. Αυτό συνεχίστηκε αρκετά χρόνια καθόταν και τον ανεχοταν μέχρι που γεννήθηκε η Θάλεια πριν 7 χρόνια. Άρχισα να τον παρακολουθώ είχα βάλει μέσα στο σπίτι και στην εταιρεία του κάμερες. Τελικά κατάλαβα τα πάντα γιατί τα έκανε όλα αυτά. "
Όσοι ώρα της τα έλεγα αυτά νε κοίταζε σοβαρή, πρόθυμη να ακούσει και να μάθει. Έμοιαζε σαν να ενδιαφερόταν για ότι της έλεγα.
" Λοιπόν; Γιατί τα έκανε όλα αυτά; "
" Όλα αυτά τα έκανε επειδή είχε γκόμενες, έπρεπε ναρκωτικά και πούλαγε κιόλας. Κάθε βράδυ πηγενε και με άλλη. Κάθε βράδυ χτύπαγε την αδερφή μου μέχρι το ένα μηρεο βράδυ. Η Τζάνετ είχε έρθει και μου είχε μιλήσει το πρωί εκείνο. Πριν 2 μέρες όμως με παρακάλεσε να παω και να βγάλω της κάμερες από το σπίτι το είχε καταλάβει και δε μου είχε πει τίποτα. Μου είχε πει ότι θα του έλεγε να χωρίσει θα επερνε τα παιδιά και θα ερχόταν μαζί μου στο εξωτερικό. Αλλά ποτέ δεν ήρθε. Το επόμενο πρωί έμαθα ότι πέθανε. Η ετια είπαν ότι ήταν από ασφυξία ότι αυτοκτόνησε. Ποτέ δε το πίστεψα ήξερα ποιος το είχε κάνει αλλά δεν μπορούσα να το αποδείξω. Δεν είχα τα στοιχεία. "
"Η κάμερες που είχες βάλει; Αυτές θα μπορούσαν να τον βάλουν φυλακή. "
"Εμένα ναι. Αυτόν όχι. "
"Γιατί; "
" Ήταν παράνομες. Επίσης μπορούσε να πει ότι είναι και πλαστές. "
" Ο Μάρκο!!! Χίλια συγγνώμη! Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι για αυτό! "
Της χαμογέλασα αχνά
"Φτάνει που σε γνώρισα. Αλλά θέλω να με βοηθήσεις σε κάτι!"
"Βέβαια σε ότι θες! "
"Αλήθεια; "
"Εννοείται. Μπορεί να σε ξέρω μόνο λίγες μέρες αλλά νιώθω ότι σε ξέρω χρόνια. Και κάτι άλλα αλλά είναι νωρίς ακόμα για να τα πω σε εσένα. "
" Τι εννοείς Λίνα; "
Ελπίζω ότι αυτά που νιώθει να ειναι ίδια με τα δικά μου συναισθήματα ότι από την πρώτη στιγμή που την είδα την ερωτεύτηκα.
" Όχι. Δε θα σου πω. Τουλάχιστον όχι ακόμα. Εντάξει; "
" Εντάξει "
" Ωραία πες μου λοιπόν τι θες από εμένα. "
"Θέλω να με βοηθήσεις να πάρω την επιμέλεια των παιδιών να αποδιξω ότι ο Στεφάν κάνει χρήση ναρκωτικών και ότι πουλάει ναρκωτικά. Να τον κατηγορισω για τον θάνατο της αδερφής μου....... Θαμε βοηθήσεις; "
"Ναι. Αλλά πως; "
" Θα σου εξηγήσω πως. "
" Ακούω."
***************************
Ανακαλύψεις σε αυτό το κεφάλαιο και μάλιστα πολλές!
Πως να νιώθει άραγε η Λίνα για τον Μάρκο???
Τι θα κάνει η Λίνα για να αποδείξει ότι ο Στεφάν είναι ένοχος για φόνο και για χρήση ναρκωτικών???
Αν θέλετε πάλι pov. απο τον Μάρκο γράψτε το σε σχόλιο.
Αν σας άρεσε πατήστε το ☆ και απο κάτω ένα σχόλιο!!!!
Till the next one :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*