Μόλις με άφησε απο την αγκαλιά της με τράβαγε απο το χέρι για να πάμε να παίξουμε με το κουκλοσπιτο αλλά ο Μάρκος την σταμάτησε.
"Θάλεια δε μπορεί τώρα έχει να με βοηθήσει μέσα στη κουζίνα"
"Ααααα κρίμα"
"Δε πειράζει Θάλεια μου θα παίξουμε μετά όταν τελειώσω με της δουλειές εντάξει;"
"Εντάξει"
Με έπιασε απο το μπράτσο ο Μαρκος και με έσφυζε στο μπράτσο και με τράβαγε προς την κουζίνα.
"Με πονας, ασε με"
"Από εδώ και στο εξής θα κανεις δουλειές μιας και είσαι μαζί μας."
"Δε κατάλαβα θα κάνω και τη δούλα σου απο πάνω; Χα Δε σφαξανε!!!"
"Θα κανεις οτι σου πω εγώ αν θες να φύγεις σώα κι ασφαλές!"
Όταν το είπε αυτό με φόβισε και τα μάτια του ηταν ψυχρά και γεμάτα θυμό!
"Ε..ε..εντάξει!"
"Και θα βοηθήσω και εγώ. Και ξεκινας απο σήμερα φτιάξε φαει αν δεν θες να μείνουν τα μικρά και εσύ νυστικα!"
*************************
Μόλις τελειωσα της δουλειές στη κουζίνα και έφτιαξα φαγητό πήγα πάλι στο δωμάτιο που ήταν τα παιδιά.
"Τέσα έλα λίγο!"
"Ναι έρχομαι"
Μόλις είπε η Τέσα οτι έρχεται ο Μάρκος γύρισε και κοίταξε μια εμένα και μια την Τέσα με έκπληξη στα ματια!
"Θα έρθεις να στροσουμε το τραπέζι και να φτιάξουμε και γλυκό;"
"Ναι αμε!!!"
"Ωραία άντε πες το και στην Θάλεια αλλά να μην το ακούσουν οι άλλοι!!"
Μου εγνεψε καταφατικά και πήγε και το είπε στη Θάλεια.
**************************
Μόλις τελειώσαμε και το γλυκό στροσαμε το τραπέζι και είπα στην Θάλεια να παει να φωνάξει και τους υπόλοιπους για να φάμε.
Όταν ήρθε ο Μάρκος με τον Λίαμ μέσα ξαφνιάστηκε άλλα το εκριψε αμέσως και κάθισε στο τραπέζι δίπλα σε μένα.
Μετά απο ώρα αφού φαγαμε και φαγαμε και το γλυκό σοκολάτας επληνα τα πιάτα και ετομαζομουν να πάω στο δωμάτιο μου ήρθε ο Μάρκος στη κουζίνα.
"Ωραίο το γλυκό που φτιαξατε με της μικρές!"
Γύρισα και τον κοίταξα έκπληκτη
"Ναι και εμένα μου άρεσε"
"Ναι.........!!!"
Άρχισε να με πλησιάζει σιγά-σιγά
και το βλέμμα του ηταν γεμάτο φόβο και πάθος. Όταν με πλησίασε αρκετά έκανα μερικά βήματα πίσω μέχρι που βρέθηκα στο νερωχυτη. Ο Μαρκος με πλησίασε κι άλλο μέχρι που με εγκλώβισε ανάμεσα τού και του νερωχυτη."Τ..τ..τι κάνεις;"
"Τίποτα....Ακόμα.!!"
Έβαλε το κεφάλι του στο λαιμό μου και άρχισε να κάνει δρομάκια στο λαιμό μου απο φιλιά.
"Άσε με σε παρακαλώ!"
"Γιατί δε σου αρέσει; Κάτι τέτοια δεν έκανες και εκεί που δουλευες;"
Προσπάθησα να τον σπρωξω απο πάνω μου άλλα δε μπορούσα. Όσο πιο πολύ προσπαθούσα να τον διωξω τόσο πιο πολύ με στριμοχναι. Έπιασε το πρόσωπο μου με τα δυό του χέρια και με φιλισε.
Τον έσπρωξα με όση δύναμη είχα και μόλις απομακρύνθηκε τον χαστουκισα δυνατά και ετρεξα πάνω στο δωμάτιο που με είχε βάλει το πρωι.
Γεια σας και παλι ξανα ηρθα
Χιλια συγγνωμη ειχα μεινει χωρις κντ!!! Τοσο καιρο θα πειτε! Ναι δυστυχώς αλλα τωρα I'm back beaches!
Λοιπόν. .......
Τι θα κάνει ο Μάρκος;
Γιατί της το είπε αυτό;Η Λίνα τι θα κάνει;
Αφήστε ενα αστέρι και σχόλιο!!!! ;)
Till the next one!!! :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*