"Αφου θες να μαθεις, θα σου τα πω. Αλλα δε θα με διακοψεις.""Οκ"
"Οταν ήμουν 16 χρονών ειχα ένα δυσάρεστο γεγονός.
Μια μερα καθώς ετοιμαζόμουν να φύγω απο τα μαθήματα ταγκό ο δάσκαλος που μου εκανε τα μαθήματα με κράτησε παρα πάνω γιατι μου ειχε πει οτι επρεπε να κανω εξτρα μαθήματα γιατί δεν ημουν και πολύ καλά.
Μόλις ετοιμαζόμουν να φύγω με πιάνει απο το χέρι και με σταματάει. Πλησίασε το πρόσωπο του πιο κοντά στο δικό μου και με έσπρωξε στο τοίχο και τοτε άρχισε να μου λέει κάτι ασυναρτησίες ότι του κουνιομουν και οτι τον κοίταζα προκλητικά. Άρχισε να με φιλάει και εγω προσπαθουσα να τον αποφύγω, όλο τον εσπρωχνα μακρυά μου αλλα ηταν σα να εσπρωχνα τον τοίχο.Κάποια στιγμή με με έπιασε απο τα χέρια και με έριξε πάνω σε ένα τραπέζι. Μου έσκισε το κολάν που φόραγα και με γύρισε μπρούμυτα."
Άρχισα να κλαίω και να μην μπορώ να το σταματήσω. Ο Μάρκος με έβαλε στην αγκαλιά του και με κράτησε εκεί.
"Αν δε θες μη μιλήσεις άλλο"
"Όχι το θέλω"
Οταν σταμάτησα να κλαίω ξεκίνησα να του λεω τη εγινε μετά από αυτό.
"Όταν έφυγα απο τη σχολή πήγα κατευθείαν σπίτι και όταν τα είπα ολα στουσ γονείς μου του έκαναν μήνυση. Μετα απο 3 χρόνια τελικά νόμιζα πως το ξεπέρασα γιατί βρήκα κάποιον που να με καταλάβει αλλα τελικά ειχα κάνει λάθος ήμασταν μαζι 2 χρόνια μέχρι που τον έπιασα μαζί με τον φίλο του και μια πουτάνα στο σπιτι μου. Το καταλαβαίνεις στο ίδιο μου το σπίτι. Αλλα τελικά πήρε αυτο που του άξιζε.
Τον εκανα να μετανιώσει την ωρα και τη στιγμή που μου το έκανε αυτό. Τον έκανα ρεζίλι μέσα στην ίδια του την εταιρία και εξω απο την εταιρία του σε δημόσιο χώρο."Μόλις τελείωσα ο Μάρκος με κοίταζε κατάπληκτος. Λες και με έβλεπε πρώτη φορά στη ζωη του.
"Εσύ το έκανες αυτό; Χα δε μπορώ να το πιστέψω."
Γύρισα και τον κοίταξα έκπληκτη.
"Γιατί δε με έχεις ικανή να το κάνω; "
"Πως σε έχω"
"Ωραία μιας και με έχεις φύγε γιατί σε 2-3 ώρες θα ξυπνήσουν και τα παιδιά"
Η ώρα είχε φτάσει 5 το πρωί.
"Γιατί φοβάσαι μη μας βρουν τα παιδιά μαζί;"
"Όχι αλλά νυστάζω!!!"
"Ελα να κοιμηθούμε μαζί τότε. Ξάπλωσε."
"Πού εδώ;"
"Ναι γιατί τι έχει εδώ;"
"Θες να σου βγάλω και λίστα;"
"Αμε ακούω;"
"1 πόρτα δεν έχει πια. 2 το κρεβάτι ειναι μονό. Εντάξει; "
"Ωραία σήκω"
"Γιατί; "
"Έλα σήκω πάμε στο δωμάτιο μου"
"Μη σε ξεβολευω πήγαινε"
"Όχι θα έρθεις μαζί μου"
Με πλησίασε με πήρε στα χέρια και πήγαμε στο δωμάτιο του το οποίο ήταν δίπλα από το δικό μου. Μπήκαμε μέσα και πήγαμε κατευθείαν στο κρεβάτι του. Με έβαλε να ξαπλώσω και έπειτα ξάπλωσε δίπλα μου.
Και εμενα με πήρε κατευθείαν ο ύπνος.***************************
Αλλο ένα κεφάλαιο έτοιμο.
Λοιπόν πως σας φάνηκε η ιστορία της Λίνας; ;;;;
Αν σας άρεσε πατήστε το ☆ που έχει απο κάτω. Ξέρετε εσείς.
Till the next one :* :* :* :* :* :* :* :* :*