18

3.5K 237 22
                                    


Επιτέλους μετά από μία ώρα φτάσαμε στα μαγαζιά και ξεκινήσαμε τα ψώνια. Πρώτα πήγαμε να ψωνίσουμε για τον Μάρκο διάφορα ρούχα. Μετά από πολλά παρακάλια του Μάρκου πήγαμε να βρούμε ρούχα για μένα.

Αφού τελειώσαμε με τα ψώνια  πήγαμε για καφέ σε ένα μικρό καφενείο το οποίο δεν το ήξεραν και πολλά άτομα.
Καθίσαμε και ο Μάρκος πήρε ένα μακιατο και εγώ ενα διπλό εσπρέσο.

" Λοιπόν Λίνα πως σου φαίνεται εδώ; "

" Είναι τέλεια. Μου αρέσει πάρα πολύ! Πως το βρήκες; "

" Ερχόμουν εδώ με την αδερφή μου όταν θέλαμε να ξεφύγουμε λίγο από τα προβλήματα μας."

Τον κοίταξα μελαγχολικά μου έπιασε το χέρι και το έτριψε απαλά.

" Μη....Μη το κάνεις αυτό στον εαυτό σου δεν αξίζει. "

"Δε μπορώ να το πιστέψω ότι τα έκανε όλα αυτά. "

" Αχ Λίνα η χαλάσουμε τη μέρα μας."

" Έχεις δίκιο. "

Κοίταξα το ρολόι μου και νε το που είδα την ώρα ξαφνιάστηκα.

" Μάρκο πρέπει να φύγουμε είναι ήδη αργά"

" Οκ πάμε"

Σηκωθήκαμε άρον άρον και φύγαμε. Η ώρα είχε περάσει ευχάριστα όσο ήμουν με τον Μάρκο.

" Μάρκο ευχαριστώ πολύ που ήρθες μαζί μου σήμερα για ψώνια"

" Μαζί αου θα ερχόμουν παντού"

Με φίλησε κι έφυγε αμέσως.
Αφού έφυγε έκλεισα την πόρτα και πήγα στο δωμάτιο μου να αλλάξω και να κοιμηθώ για λίγο σήμερα θα είχα ενα δύσκολο απόγευμα.

Η ώρα πέρασε είχα μιλήσει με τον Μάρκο και είχαμε πει να έφευγα σήμερα και να έλεγα στον Στεφάν ότι θα πήγαινα πίσω σπίτι μου.

Αφού ήρθε ο Στεφάν πήγαμε και κάτσαμε στο καθιστικό.

" Λίνα πως είσαι σήμερα; "

"Είμαι καλύτερα και ήθελα να σου πω και κάτι άλλο. "

" Ελεύθερα"

" Σήμερα φεύγω θα γυρίσω σπίτι μου. "

" Ααα ωραία έχεις φτιάξει της βαλίτσες σου; "

" Όχι ακόμα αλλά θα πάω τώρα."

" Εντάξει άντε πήγαινε"

Σηκώθηκα και πήγα στο δωμάτιο να μαζέψω τα ρούχα μου και να τα βάλω στη βαλίτσα. Άκουσα την πόρτα πίσω μου να ανοίγει και να κλείνει αμέσως. Ένα μαχαίρι βρέθηκε στο λαιμό μου και τρόμαξα. Άκουσα τη φωνή του Στεφάν.

" Πάρε αμέσως τον αγαπητικο σου και πες του ότι δε θα φύγεις"

" Τ τ τι είναι αυτά που λες δε καταλαβαίνω! "

" Ώστε δε καταλαβαίνεις τώρα; Πάρε τον Μάρκο τώρα τηλέφωνο και πες του ότι δεν θα φύγεις. Σε άκουσα να μιλάς στο τηλέφωνο προχτές μαζί του. Σας άκουσα να κάνετε σεξ στο καθιστικό μου και σας είδα. Και σήμερα είχατε πάει για ψώνια. "

" Εντάξει εντάξει. "

Πήρα το τηλέφωνο στα χέρια μου και άρχισα να γράφω τον αριθμό του Μάρκου. Στο δεύτερο χτυπο το σήκωσε.

" Έλα Λίνα. Όλα καλά; Έρχεσαι;"

" Όχι Μάρκο μου δεν θα έρθω. Αποφάσισα να μείνω. "

" Τι; Μα γιατί; Τελείωσαν όλα τώρα! "

" Μάρκο βοήθεια με κρατάει εχμαλοτη του έλα ......"

Ο Στεφάν με χαστούκισε και με πέταξε χαμο με δύναμη. Χτύπησα το αριστερό πλευρό μου στη γωνία του κρεβατιού.

" Αν θες να ξανά δεις τη Λίνα ζωντανή φέρε μου της φωτογραφίες που σου έδωσε. Σήμερα στης έντεκα το βράδυ"

Είπε ο Στεφάν στον Μάρκο πριν του το κλείσει το τηλέφωνο στα μούτρα.

Γύρισε στην μεριά μου καθώς πέταγε το τηλέφωνο χαμο για να σπάσει. Με πλησίαζε όλο και πιο πολύ και ξεκουμποσε το παντελόνι του και μετά το πουκάμισο του.

****************************

Ωχ δε μου αρέσει καθόλου αυτό!

Λοιπόν θα μάθουμε στο άλλο κεφάλαιο! !

Ναι ναι το ξέρω είμαι κακιά χιχιχι

Ερώτηση : Που θα θέλατε να πάτε για καλοκαίρι; αν είχατε λεφτά!!!

Εγώ στην Κω

Είναι η μαμά μου απο εκεί και δεν εχω πάει ποτέ στη ζωή μου

Ανέβηκε καινούργιο κεφάλαιο στην άλλη μου Ιστορία.

In To The Forest

Η ΑπαγωγήWhere stories live. Discover now