3ο

7.8K 390 1
                                    

"Παιδιά μείνετε μέσα στο αυτοκίνητο μη βγει κανείς έξω!"

"Εντάξει"

Βγήκα έξω και πήγα να του μιλήσω

"Μα καλά δε βλέπεις μπροστά σου; Δεν βλέπεις οτι έχω ανάψει φλας και ότι έχω παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο;"

"Ωραία τελείωσες; Δώσε μου τα παιδιά και δε θα παθεις τίποτα"

"Τι είναι αυτά που λες εισαι τρελός δεν υπάρχει περίπτωση να σου τα δώσω!!"

"Θα τα πάρω μόνος μου"

"Αν είναι να τα πάρεις θα πρέπει να πάρεις και εμένα μαζί"

"Όπως επιθυμείς"

Και μετά όλα άρχισαν να μαυρίζουν

***************************

"Θειε είναι καλά η Λίνα;"

"Ναι μικρή μου απλά κοιμάται"

"Ααααα και που πάμε;"

"Πάμε μια πολύ μεγάλη βόλτα!"

"Ωραιαααα"

******************************

Οτάν ξύπνησα ήμουν ζαλισμενη δεν μπορούσα να καταλάβω που βρισκόμουν. Σηκώθηκα απο το κρεβάτι που με είχαν βάλει. Άλλα ξανά κάθησα.

Άκουσα βήματα από έξω και αμέσως μετά τα κλειδιά να ξεκλειδώνει την πόρτα και τον είδα με τα μαύρα ρούχα του!

"Πώς είσαι;"

Με ρώτησε

"Να μη σε νοιάζει"

"Να πάρε αυτά για το κεφάλι σου να μην πονάει"

"Κι εσύ που το ξέρεις οτι πονάει το κεφάλι μου;"

Και είχε δίκιο όντος το κεφάλι μου ποναγε πολύ. Τελικά τα πήρα και μου έδωσε ένα ποτήρι νερό για να πιω.

"Που είμαι;" Τόλμησα και ρώτησα

"Δε προκιτε να σου πω και μην προσπαθήσεις να το σκάσεις κοιμάμαι ελαφρά"

Μου είπε και με κοίταξε με ενα ψυχρό βλέμμα!

Άκουσα γέλια από τον κάτω όροφό. Ήταν τα μικρά και παίζανε! Όταν τα άκουσα σηκώθηκα αμέσως όρθια και πήγα προς στην πόρτα άλλα πριν προλαβω να πάω το δωμάτιο άρχισε να γυρίζει και μετα δυο δυνατά χέρια με έπιασαν πριν πέσω κάτω και χτυπήσω.

"Λίνα, μίλα μου είσαι καλά;"

Γύρισα και τον κοίταξα στα μάτια αυτά τα υπέροχα πράσινα μάτια.
Λίνα συνελθε είπα στον εαυτό μου.

"Ναι μια χαρά είμαι!"

Με σήκωσε στα χέρια του και με έβαλε να ξαπλωσω στο κρεβάτι. Με άφησε και έφυγε ευτυχώς ήθελα να μείνω μόνη μου να σκεφτώ ενα σχέδιο για να φύγω απο εδώ!!

Έτοιμο και το 3ο κεφάλαιο άργησα λίγο άλλα το ανεβασα τελικά ;)

Χιχιχιχι till the next kisses :*:*:*:*:*:*:*:*

Η ΑπαγωγήWhere stories live. Discover now