20

4.4K 275 9
                                    


"Έλα Λίνα μου μείνε μαζί μου! Μη φοβάσαι όλα θα πάνε καλά. Φτάνουμε στο νοσοκομείο. Κρατήσου!!"

" Βάλτε την στο φορείο αμέσως! Και ετοιμασται την αίθουσα 3 για χειρουργείο! Όλα θα πάνε καλά κυρία μου μη φοβάστε"

↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓

"Γιατρέ πως είναι η Λίνα; "

"Είστε συγγενής της;"

"Είμαι ο άντρας της"

" Δεν μπορούμε να σας πούμε κατι σαφές. Το μόνο καλό είναι ότι ξέφυγε τον κίνδυνο αλλά δυστυχώς έχασε το παιδί. "

"Τι έχασε; Μπορείτε να μου το ξανά πείτε μια φορά; "

" Λυπάμαι! Έχασε το μωρό. "

↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓

Άνοιξα ελάχιστα τα μάτια μου στην αρχή τα έβλεπα θολά μετά άρχισαν οι εικόνες γύρο μου να καθαρίζουν. Είδα έναν γιατρό και κάτι νοσοκόμες γύρο.
Έβλεπα παντού καλώδια και μηχανήματα γύρο μου.

" Αδερφή φωνάξτε τον γιατρό. Πείτε του ότι η ασθενείς άνοιξε τα μάτια της κι ότι έχει επαφή με το περιβάλλον. "

" Μάλιστα. "

" Κυρία Γιούρτ. Πώς είστε; "

Προσπάθησα να μιλήσω αλλά δεν τα κατάφερα.

" Αν είστε καλά ανοίξτε και κλείστε δύο φορές τα μάτια σας αν όχι μία φορά"

Άνοιξα και έκλεισα μία φορά τα μάτια μου. Δεν ήμουν καλά. Πόναγα παντού δε μπορούσα να κουνηθω.

"Δρ. Στοουν η ασθενείς σας η Κ. Γιούρτ άνοιξε τα μάτια της"

"Τέλεια. Ας αποσυνδεσουμε την βοήθεια για να αναπνέει και βλέπουμε. "

Την αποσυνδεσαν και μπορούσα να αναπνεύσω μονη μου και πάλι!

"Υπέροχα ας ετοιμάσουμε ενα δωμάτιο για την Κ. Γιούρτ και ειδοποιήστε τον άντρα της. "

             ↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓





Με έβαλαν σε ενα άλλο δωμάτιο και ευτυχώς ήμουν μόνη μου. Μετά από λίγα λεπτά μπήκε ο Μάρκος  μέσα.

"Λίνα μου! Πως είσαι; "

"Δε μπορώ να πω πως είμαι και στα καλύτερα μου. Πονάω. Παντού και περισσότερο στην κοιλιά μου. "

Η ΑπαγωγήWhere stories live. Discover now