10ο

6K 341 8
                                    

Ύστερα από μισή ώρα είχαμε ετοιμάσει πρωινό για έναν ολόκληρο χρόνο. Αφού κατέβηκαν τα παιδιά κάτσαμε όλοι μαζί σαν μια οικογένεια και φάγαμε το πρωινό.

" Λοιπόν; Πώς σας φαίνεται το πρωινό; "

Ρώτησε ο Μάρκος τα παιδιά.

"Μμμμμμμ είναι πολύ ωραίο θείε ποιος το έφτιαξε; "

Είπε η Θάλεια.
Γύρισε και με κοίταξε με γλύκα στα μάτια του.

" Η Λίνα έφτιαξε το πρωινό και εγώ το τραπέζι. "

Γύρισαν και τα τρία παιδιά και με κοίταξαν σαν να με έβλεπαν πρώτη φορά.

"Τι έγινε καλέ και με κοιτάτε έτσι; "

"Μα εσυ θα έπρεπε να γίνεις σεφ"

Είπε η Τέσα και μετά είπε ο Λίαμ

" Γιατί δε πήγες να γίνεις σεφ Λίνα;"

"Δεν ήθελα. Δεν είμαι και πολύ της μαγειρικής!! Λοιπόν άντε πολύ μιλάτε και δε τρώτε. Αν είναι να τα μαζέψω! "

"ΌΧΙ!!!!"

Φώναξαν και οι τέσσερις μαζί.

"Ωραία φάτε. Μόλις τελειώσετε θα μαζέψετε το τραπέζι και οταν θα τελειώσω εγώ με το μπάνιο που θα παω να κάνω τώρα θα σας έχω μια έκπληξη. Εντάξει; "

" Εντάξει "

Είπαν και ετοιμάστηκε να παω να κάνω μπάνιο αλλά ο Μάρκος με έπιασε απο το χέρι.

"Τι έγινε; "

"Που πας; "

"Δεν άκουσες τι είπα πριν απο λίγο; "

"Άκουσα αλλά ήθελα να είμαι σίγουρος ότι άκουσα καλά για αυτό"

Αν το βλέμμα του μπορούσε να με κάψει θα το είχε ήδη κάνει έτσι όπως με κοίταζε. Στο στόμα του υπήρχε ενα χαμόγελο λες και ετοίμαζε κάτι που μόνο αυτός ξέρει τι ήταν και μάλλον θα το ανακαλυπτα γρήγορα.

"Ωραία να πάω τώρα να κάνω ένα μπάνιο γιατί είμαι βρόμικη; "

"Ναι βέβαια πήγαινε. "

Άφησε το χέρι μου και εγώ έφυγα με προορισμό το μπάνιο.

[Απο εδώ και μετά όποιος θέλει διαβάζει. Είναι η ακατάλληλη σκηνή για κάτω τον 18.]

Όταν έφτασα στο μπάνιο έκλεισα τη πόρτα και άρχισα να γδυνομαι. Μόλις έβγαλα τα ρούχα μου μπήκα αμέσως στη ντουζιέρα και ρύθμισα το νερό στο ζεστό. Δυστυχώς δεν είχε κάποια κουρτίνα έτσι ώστε να την έκλεινα για να μην μπορεσει το νερο να βγει απ έξω.
Το νερό ήταν υπέροχο την ώρα που έπεφτε στο σώμα μου καυτό και ξεπλενε όλοι τη βρόμα αυτόν τον ημερών.
Πήρα το σαμπουάν που υπήρχε εκεί δίπλα και έβαλα όσο χρειαζόταν για τα μαλλιά μου.
Καθώς όμως τελείωνα με τα μαλλιά μου δύο γυμνασμένα χέρια βρέθηκαν στα πλευρά μου και τρόμαξα.
Έκανα να γυρίσω και αντίκρισα τον Μάρκο γυμνό μέσα στη ντουζιέρα και να με κοιτάζει στα μάτια.
Πήγα να τον αποφύγω και να τον χαστουκισω αλλά με πρόλαβε και με φίλησε στο στόμα. Τα χέρια του άρχισαν να εξερευνούν το σώμα μου. Πρώτα στην πλάτη μου έπειτα πιο χαμηλά στους γλουτούς μου και μετά πάλι πάνω προς το στήθος μου αυτή τη φορά.
Άρχισε να παίζει με το στήθος μου και βα σφίγγει της ρόγες μου και αυτές όλο και πιο πολύ να σκληρένουν στο άγγιγμα του.
Η ανάσα μου είχε χάσει τον ρυθμό της το ίδιο και του Μάρκου. Άφησε το στόμα μου και άρχισε να αφήνει ένα μονοπάτι από το στόμα μου προς το λαιμό μου και έπειτα στο στήθος μου και μετά στη δεξιά ρόγα μου και μετά στην άλλη. Έπαιζε με της ρόγες μου με βασανιστικά αργό τρόπο ενώ τα χέρια μου βρέθηκα σε δευτερόλεπτα στο κεφάλι του.
Σηκώθηκε όρθιος και άρχισε να με φιλάει στο στόμα στο λαιμό παντού στο πρόσωπο μου.

" Είσαι το πιο όμορφο πλάσμα που έχω δει σε αυτόν τον κόσμο. "

Έφερε το σώμα του πιο κοντά και το όργανο του ακούμπησε λίγο πιο κάτω από τον αφαλό μου και ξαφνιάστηκα. Ο Μάρκος χαμογέλασε και με σήκωσε στα χέρια του.

" Κρατήσου"

Μόλις το είπε πέρασα τα χέρια μου γύρο από το λαιμό του και τα πόδια μου γύρο από τη μέση του. Με ακούμπησε στον τοίχο έτσι ώστε να είμαι σταθερή και να μην πέσουμε. Ακούμπησε την άκρη του πέους του στην είσοδο μου.

" Αχ! Είσαι τόσο υγρή και έτοιμη!"

Έκανε πως έμπαινε αλλά μετά έβγαινε πάλι. Το ίδιο πράγμα έκανε δύο με τρεις φορές αλλά κάθε φορά έμπαινε όλο και πιο πολύ μέσα. Μέχρι που μπήκε κατευθείαν μέσα.
Ξαφνιάστηκα από το πάχος και το μάκρος που είχε αλλά με γέμιζε έτσι ώστε να κοντεύω να τελειώσω αμέσως.  Άρχισε να κουνιέται βασανιστικά αργά και σιγά-σιγά άρχισε να κουνιέται όλο και πιο γρήγορα.
Δεν άντεξα άλλο και άφησα τον οργασμό να με κατακλύσει το ίδιο έκανε και ο Μάρκος.
Τα στήθη μας πήγαιναν πάνω κάτω απο τον ακανονιστο ρυθμό που είχαν οι ανάσες μας.

[Τέλος ακαταλληλεις σκηνής]

"Είσαι εντάξει; "

" Ναι"

"Σίγουρα;"

Γύρισα και τον κοίταξα στα μάτια γεμάτα πάθος και ηδονή.

" Ναι σίγουρα είμαι καλά. Μη φοβάσαι!"

"Ωραία σου έφερα και μια πετσέτα και ρούχα γιατί ξέχασα να σου πω που έχει"

" Αα ευχαριστώ"

" Να σου κάνω μια ερώτηση; "

" Ναι βέβαια ότι θες"

"Γιατί μας απήγαγες;"

***************************

Οχ!!!!!

Την απάντηση θα τη δούμε στο επόμενο κεφάλαιο. Η όχι????

Εσείς γιατί πιστεύετε ότι το έκανε αυτό?????
Είχε καλό σκοπό?
Αν ναι τότε γιατί?
Και αν όχι?

Θα μάθουμε στο επόμενο!!!!!

Αν σας άρεσε πατήστε το ☆ και κανα σχόλιο ρε παιδιά σας παρακαλώ να μου πείτε τη γνώμη σας.

Till the next one :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

Η ΑπαγωγήWhere stories live. Discover now