^^

254 13 1
                                    

Ik staar naar hem. Het kan niet waar zijn. Híj heeft me niet gevonden. Dat bestaat niet. Maar dat had ie dus wel.

"Hey Joanne. Hoe gaat het nu?"

"Ramon? Ben jij de jongen die me gevonden heeft?"

"Ja. Ik schrok me echt helemaal dood toen ik jou zag liggen. Je was buiten westen en er lag overal bloed. Ik ben nog nooit zo erg geschrokken."

"Sorry.."

"Je kunt er ook niks aan doen. Het belangrijkste is dat je nu weer bij kennis bent. Hoe voel je je?"

"Beter. De dokter zei dat ik geluk heb gehad. "

"Ik ben blij dat je je weer beter voelt. Ik mag jou wel." zegt hij met een grijns op zijn gezicht.

Mijn hart slaat een slag over en ik voel dat ik helemaal rood word. Omg hij vind mij aardig. Mijn dag kan niet meer stuk.

We hebben nog een uur ofzo gepraat. Toen moest hij weg want ik had rust nodig zeiden de zusters. Grrrr. Maar ik heb nu wel zijn nummer. En hij had beloofd een berichtje te sturen zodra hij thuis was.

Ramon: Hee ik ben thuis hoor. xx

Ik: Heyy okee. Bedankt dat je langskwam vandaag. Ik vond het heel erg leuk. :$

Ramon: Ik ook. :) Ik hoop dat je snel het ziekenhuis uit mag. Maar moet je

niet gaan slapen? :P

Ik: Haha jaa. Eigenlijk wel ja. Slaap lekker dan. :) xx

Ramon: Slaap lekker Joanne. Tot morgen. ;) xx

Ik lees zijn laatste bericht nog 100 keer door. Ik kan het niet geloven. Hij is zooo aardig.  En met mijn gedachten nog bij Ramon val ik in slaap.

--------------------------------------------------

Heyy lieve lezers,

Hierbij even een super kort hoofdstukje. Ik denk dat ik dit jaar nog wel een wat langer hoofdstukie zal uploaden maar ik kan niks beloven. Het is namelijk ook wel handig dat ik even wat ga leren voor de toetsweek die er voor mij aan zit te komen na de vakantie. Ik zal natuurlijk wel proberen elke dag even een stukje te schrijven.

Ik waardeer vote's en comments heel erg. Dus als je tips hebt pleasee zeg ze :)

(hoe meer reacties en vote's ik krijg hoe meer ik zal schrijven:p)

(P.S. Als jullie dit een leuk verhaal vinden kunnen jullie misschien ook de verhalen van mijn 2 beste vriendinnen lezen. Ze schrijven eigenlijk hetzelfde boek alleen dan vanuit een ander personage. Zo kunnen jullie je misss beter inleven in Marije en Nao. Er zijn kleine dingen die anders zijn. Zo zijn noem ik Nao Nao:p maar mijn best friends noemen haar Noa. Maar daar storen jullie je hopelijk niet aan :$

Het boek vanuit Marije's oogpunt word geschreven door MarijeBoonstra. (Het boek heet ook gewoon Meant to be.)

Vanuit Nao 's oogpunt word het geschreven door NaomiOppedijk

Ik hoop dat jullie die ook leuk vinden. Ze vinden het vast ook leuk als jullie voten :P

Als ik niet meer upload dit jaar wens ik alvast iedereen een fijne jaarwisseling. :)

xx Wietske

Meant to beWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu