Waarom....

242 14 2
                                    

Ik staar hem aan. En ik staar hem nog langer aan. Dan ren ik weg. Waarom ren ik weg?? Ik weet het niet. Ik weet niet waarom ik wegren en ik weet ook niet waarom ik niet kan stoppen met rennen. Ik ren gewoon door tot ik niet meer kan. Uitgeput leun ik tegen het hek. Wat voor een domme gans ben je als je wegrent ,van de jongen van je dromen, als hij vraagt of je met hem uit wilt?! Het kan ook alleen maar mij gebeuren he.

Ik pak mijn telefoon. Ik scroll door mijn contacten tot ik het nummer van Marije vind. Ik druk op bellen en de telefoon gaat over.

'Yo Joanne. What's up?'

'Hey Marije. Ik heb net mijn eigen leven verpest ben ik bang.'

'Wat heb je nou weer gedaan dan?!'

'Ik ... eh... ben bang dat ik... eh..'

'Vooruit met die geit Joa. Vertel.'

'Okeee. Goed. Ramon vroeg me mee uit.'

'Maar das toch geweldigawsomesupermegacool?!' roept ze. Ik moet mijn mobiel van mijn oren halen om niet knetter doof te worden.

'Ja dat klopt ja. Alleen...'

'Wat alleen?! Je gaat met hem uit. Be happy girl!!'

'Tja euhm dat is een beetje het probleem. Ik ben weggerent. '

'Je bent WAT??'

'Ja sorry. Ik weet ook niet waarom ik het deed. Ik was denk ik gewoon een beetje freaked out. Ik ben weggegaan. Hij haat me nu vast. Of hij denkt in ieder geval dat ik een rare gast ben. Ik bedoel waarom ren je weg? Ik gedroeg me als een kip zonder kop!'

' Tja euhm. Je moet hem in ieder geval zeggen waarom je bent weggerent. Ik bedoel hij zal zich nu ook wel flink kut voelen..'

'Ja okee. Dat zal ik eerst wel gaan doen. Dankjewel Marije. Je bent mijn held.'

Ik hang op en zoek in mijn contacten naar Ramon.

Ik stuur hem een sms'je.

Hey. Het spijt me echt zooo erg van net. Ik heb geen idee wat me bezielde. Ik ben echt zo'n gans soms. Kun je me alsjeblieft vergeven? Pleaaseeeee. En ik zou(als jij het nu nog wil) echt heel graag met je uit willen. :$ Sorry sorry sorry sorry.  xx Joanne

Ik wacht een kwartier maar er komt geen reactie. Ik loop terug naar school om mijn fiets te pakken maar Ramon is al vertrokken. Als ik thuiskom check ik als eerste mijn mobiel weer. IK HEB EEN BERICHT!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hallo guys. Ik ben best trots op mezelf. Ik zit nu in de trein en ik verveelde me dus ik upload mooi nog een hoofdstukje. Leuk he?  Zeg maar ja. :P

Dit was echt het laatste hoofdstuk dit jaar. (Denk ik) 

Love u all! <3

Thanx voor vote's en Comments!

Vote

Comment

Follow. :D

Meant to beWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu