Diary

278 18 0
                                    

Als we thuiskomen is het ook al half 5 dus ik ga naar de keuken om even wat eten klaar te maken. Jace en ik wisselen het koken altijd af. Vandaag is het mijn beurt. Ik kook gewoon wat makkelijks. Macaronie dus. Na het eten wassen Jace en ik altijd samen af.

Als alles weer netjes in de kast staat ga ik naar boven. Ik hou sinds de dood van mijn ouders een dagboek bij. Dat helpt me heel erg aangezien ik van mezelf al niet zo'n prater ben. Als ik het opschrijf kan ik alles veel beter kwijt.

Lief dagboek,

Vandaag begon eigenlijk zoals altijd.  

Maar halverwege de dag kwam er een jongen onze klas inlopen. Ik weet 100% zeker dat ik hem nog nooit heb gezien. Maar het voelde echt alsof ik hem al jaren ken. Hij is ook nog eens ontzettend lief. Volgens mij heb ik de hele geschiedenisles naar hem zitten staren. Zo heb ik me nog nooit eerder gevoeld... :$

Ik klap mijn dagboek dicht en leg hem weer tussen mijn boeken.

Ik ga op bed liggen en denk nog eens aan vandaag.

Wat is er eigenlijk zo speciaal aan hem.

Ik weet het niet. Misschien is het zijn uitstraling. En zijn oprechtheid. De hele les hebben we gesproken. En de hele les heeft hij geen enkele leugen verteld. Ik heb sinds de dood van mijn ouders met niemand meer zo open gesproken. Behalve dan natuurlijk met mijn broer.

Terwijl ik nogsteeds aan vandaag denk val ik in slaap.

Ik heb het idee dat ik nog maar net slaap als ik de wekker hoor afgaan. Ik geef er een mep op maar hij gaat gewoon door met lawaai maken.

ugh. Ik kom er al uit...

Ik stap onder de douche door. Altijd zo lekker. Word ik tenminste lekker wakker van. Lekker fris loop ik weer terug naar mijn kamer om me om te kleden. Daarna loop ik naar beneden waar Jace al aan tafel zit. Hij leest de krant.

"Goedemorgen broertje"

"Hey zussie. Lekker geslapen?"

"Jahoor. Alleen een beetje kort naar mijn smaak"

"Jupe. Daar zullen er vast meer last van hebben."

"Dat zal inderdaad wel ja haha. En heb jij lekker geslapen dan?"

"Och jawel."

"Okiedokie" 

Ik eet mijn ontbijt op en loop naar mijn fiets. Het is vrijdag dus vanmiddag heb ik weekend.

Ik race naar school. Daar zijn Nao en Marije ook al. Ik loop naar ze toe en samen lopen we de school in.

--------------------------------------------------

WOOHOO 2 hoofdstukken op 1 dag! 

Zal zo snel mogelijk nog een hoofdstuk maken. Maar voor nu alvast

FIJNE FEESTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR.

-xx- Wietske

Meant to beWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu