1.Bölüm ''Mesaj!''

283 20 2
                                    

Telefonunun ısrarcı bir şekilde çalmasıyla bilinci açıldı. O kadar istemiyordu ki uyanmak hiç açmadı gözlerini. Göz kapakları acıyor, boynu ağrıyordu. Ama çalan telefon hiç susmadı. Sese dayanamayarak yataktan kalkmadan telefona uzandı ve açtı.

-Kızım! Kaç kere aradım neden açmıyorsun? Kapıda kaldım beni içeri al!

Lanet olsun! Dedi içinden. Annesinin her zamanki gibi anahtarını unutması onu sinirlendirmişti. Telefonu kapatıp yataktan doğruldu. Gözleri yarı açık bir şekilde ayaklarına bakıyordu. Her uyandığında bütün hayatı gözlerinin önünden geçermişçesine donakalıyordu, genç kız. Herkesin aksine sabahlardan, ışıktan, sıcak havadan nefret ediyordu ve anında aksi birine dönüşüyordu.

Kapıyı açıp hemen yatak odasına geri döndü. Her zaman olduğu gibi mesajlarına bakmak için tekrar eline aldı telefonunu. Dostu diyebileceği hiç kimse yoktu. Bu kavramdan da çok hoşlanmazdı. En son ortaokulda birkaç kere birileriyle yakınlaşmaya çalışmış, dışlandıktan sonra da pek insancıl olamamıştı. Okulda simasını tanıyan sadece bir kişi vardı. Genelde hayalet gibi dolaştığı için bir görünüp bir kayboluyordu ve bu da insanların onu fark etmemesine yol açıyordu. 18 yaşında olmasına rağmen hiç kimseyle uzun soluklu konuşmamış, derdini anlatma zahmetine girmemişti. Gerçi kendisine bile derdi olduğunu çaktırmamak için ısrar ediyordu.

Herhangi bir mesaj görmemek için telefonu açtığında bildirim geldiğini gördüğünde şaşırdı. Spam mesajıdır kesin diye düşünüyordu. Değildi...

''Her olayda ortaya çıkan uçan kuşu takip et!''

Kesinlikle tanımadığı ve numarası kayıtlı olmayan biri atmıştı mesajı. Bu olayı daha da ilginç yapıyordu. Kime ait olduğunu anlamak için numarayı tuşladı ve aradı. Telesekreterin böyle bir numara olmadığını söylediğinde telefonuna bakakaldı. Tam o sırada bir mesaj daha geldi.

''Hey! Dersi kaçırdın, neredesin Elise?''

Aynı dersi aldığı, simasını tek tanıyan Mia'ydı bu.

''Uyuyakaldım... Şey, daha demin bana başka bir numaradan mesaj atmadın değil mi?''

''Hımm... Ne mesajı?''

''Unut gitsin. Giyinip çıkıyorum 10 dakikaya oradayım.''

O gün böyle başlamıştı işte. Daha sonra neler olacağı genç kızın aklının ucundan bile geçmezdi.

Elise: BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin