R

31 10 0
                                    

,,As vrea sa fie ca la 4 ani..."

A trecut mult de atunci, inca tin minte.Eram in parculetul din spatele blocului,tu impingeai usor leaganul iar eu tipam de bucuri.Pletele ptinse in codite se duceau ba in sus, ba in jos in adierea vantului.Ma luai mai apoi in brate si ma strangeai tare,tare.Incercam sa te opresc,nu mai puteam respira,dar ma opream pentru ca stiam ca o faci cu iubire.
Mereu ai fost acolo,nu trecea o zi in care sa nu ma faci sa rad.Pe atunci plangeam doar cand cadeam rau,si ma loveam.
Mereu imi spuneai ca o sa cresc ...si am facut-o.Mereu imi spuneai sa am grija.....si am.Mereu imi spuneai ca nu o sa ma lasi....si nu m-ai lasat,doar te-ai depărtat putin,si m-ai lasat sa vezi cum ma descurc.Am inceput bine,reuseam,cresteam in societatea.Puteam singura....puteam...



Dar acum....am crescut,nu mai pot.Alte probleme au aparut,nu sunt gata pentru ele!Intoarce-te!Te rog!De ce?Nu sunt gata pentru cele ce urmează!
Par a avea un caracter dur...dar ...daca ti-as spune ca nu e asa?
Ca ma doare ce se intampla!Ca doare fiecare slabiciune atinsa si cuvant!Ca ma inchid de frica!Ca pic si dau sa ma ridic,dar cineva ma calca pe cap si imi spune sa raman jos!
Si chiar nu intelegi ca sufar?Si da, am mai gresit si eu...si imi asum.Am spus lucruri fara sa gandesc..si mi le asum...dar as vrea sa iti asumi si tu ce faci!Tot!O cat as vrea,sa intelegi ce e cu mine.....sa te uiti la mine...si sa ma mai legeni asa cum o faceai...parcul e aproape. ..haide,ma duci?

Gânduri în frazele necunoscuțilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum