E

22 6 1
                                    

,,Joc ucigas"

    Da , e un subiect tabu , dar nu pot trece peste el. E atat de mult discutat , iar mai nou mediatizat (ceea ce nu este rau....daca informatiile nu ar gi bruiate) incat nu e om sa nu fi auzit de BALENA ALBASTRA ....Da , jocul sinucigas pornit din Mama Rusie...
     Nu puteam trece pe langa , asa ca voi profita de faptul ca baterie e pe bines si voi incerca sa imi exprim parerea personala despre acest gen ....+ argumente pentru ca da.

    Originile jocului sunt din Rusia , iar aceste persoane care au realizat instructiunile lui au avut ca scop ,,Intelegere, socializare si compasiune pentru copiii demoralizati ( sa spun asa)"....precum si ,,Sa scape de cei ce nu merita sa traiasca" , say what? Adica...daca am inteles eu bine , ei sorteaza cine traieste si cine moare...okay man , okay...Asta am auzit azi la TV.
     Mai nou, o fata din Romania a incercat dar a apelat la politie pentru ca , calauza ei o traumatiza cu apeluri desi ea isi stersese aplicatia si tot felul de chestii horror de genu...
     Ideea jocului e ca o data ce ai intrat , ai la dispozitie 49 de zile de tratamente traumatizante fizice si psihice . Si pentru ca sunt mai mult decat sigura ca stiti regulile...voi trece mai departe. Ideea e...in a 50a zi..te omori. Mda...trecem mai departe la parerea mea pentru ca si asta stiti deja.

    1. Depresie
    S-a demonstrat ca in toate cazurile de suicid , adolescentii erau depresivi, cu probleme de recunoastere, neintelesi, fara iubire si discriminati. Un fel de emo , sa spunem...dar emo interior. Si chestia asta e adevarata! Aceste persoane sunt vulnerabile la asemenea ,,tendinte" datorita descirajarii sociale...Deci, primul vinovat e societatea care te critica intr-un mod agresiv si neconstructiv , pentru ca daca ar face-o pentru bine chiar ar fi okay societatea....dar , nu!

    2.Parintii
    Majoritatea au probleme in familie...parintii se cearta  unii au doar un parinte in viata ori sta doar cu un parinte in urma divorturilor, unii au ambii parinti plecati sau doar unul...ori pur si simplu pe parinti ii doare un cur de plodul lor si il lasa libertin si fara sa ii arate pic de afectiune! Sunt acei parinti care sunt prea ocupati cu munca pentru a mai sta cu copiii lor... Dragii mei , va spun cu suflet de copil , ne dati bani di ne intretineti...dar sufletul si psihicul nostru cerseste afectiune materna si paterna! Ambele in mod egal...niciodata nu o sa ma pun sa molfai la bani! Niciodata nu o sa ma pun la dat afectiune monezilor...NU! Vou vreti binele , dar mai tare distrugeti!
    Mereu , un copil daca nu gaseste iubire in sânul familiei va cauta un loc de compasiune in viata virtuala ! De multe ori se confunda aceste vieti si e grav! Eu am facut-o si nu regret inca...dar e un caz favorabil , asa cum sunt 2%  din toate! Sincer...a2a oara nu as mai face-o ! Nu mi-as mai putea invinge o anumita frica... Si ...ce e grav e ca nimeni nu intelege asta ! Copii ,va rog eu....lasati telefoanele si hai afara! Va rog eu mult...

  3. Parintii 2
     Sa luam un exemplu , el e Liviu ( sa nu te prind ca intrii in cacaturi de genu) , el e un copil normal . Liviu e singur la parinti iar tatal e plecat in strainatate , iar mama , sa spunem ca are treaba la birou mereu si nu are timp de el. Bun, Liviu simte ca nimeni nu il iubeste...ce face Liviu? Exact! Lumea virtuala e casa mea ! Gaseste acest joc mediatizat , fiind vulnerabil se angajeaza in competitie...si..bam se taie , bam se traumatizeaza psihic...dar mama , stie? Nu! Daca nu stie mama care e cu el? Tata , fiind in strainatate , stie? Nu! Atunci , cum e Liviu? E un copil ce se taie si sufera , inchis un el fiind. Bun , ba nu..stai , e rau.
       Iar acum , intrebare pebtru mama lui Liviu...tu nu iti vezi copilul taiat pe maini in forma de balena? Ce ? Crezi ca e vrun artist neinteles? Nu, nu e! Nu il auzi ca la 4:20 se uita la filme de groaza? Nu..bine...pe astea nu le observi..sa spunem ca nici nu observi ca se urca pe bloc la 4:20 , care semnifica faptul ca paraseste casa , bine , nu il auzi. Dar chiar nu vezi ca isi taie buzele? Hai da-o naibii! Ca pe asta daca nu o bagi in seama cgiar ca ai stampila de ,,parinte prost ce merita castrat" . Cum naiba sa nu observi ca, copchilu tau se schimba? Si nu...nu e de la pubertate si nici de la calculator !
    Parintii sunt vinovatii numarul 2 si punct! Probabil varful acestui joc !

    Eu nu dau jocul vinovat , ci conditiile care ii fac pe copii sa se angajeze in acest joc  ! Si nu e singurul , mai e unul cu ,, Cum sa devi zana " care e acelasi lucru doar ca fara 49 de zile...doar dai drumu la gaz si te culci. In loc sa vedem ca acest joc scoate la suprafata un standard ridicat de sinucideri si probabilitati de sinucidere in aceasta generatie....vorbim de aiurea ! Va rog eu , copii , din proprie experienta  nu va inchideti in voi , mereu e cineva acoli , si nu e un joc si nici un pedofil ! Un prieten in clasa ales cu grija sau nu neaparat in clasa...incercati sa purtati discutii libere cu parintii , convocati intrebari si surprindeti raspunsuri. Vorbiti , exprimati-va cu un limbaj bun cu propriile gandiri...nu lasati ca aceasta lume sa va bata la fundul gol...nu am ajuns chiar asa ! Si promit , eu personal , o sa fac o schimbare in aceasta tara de cacat , doar pentru ca, copiii mei si generatiile urmatoare sa nu mai sufere asa cum o facem multi din aceste generatii!

    Parinti , ascultati-va copiii...nu jocul , ci voi!
  

Gânduri în frazele necunoscuțilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum