Copilarie

57 9 20
                                    

    Am primit probabil cea mai frumoasa provocare posibila , asa ca imi voi aminti de copilarie pentru urmatoarele momente.

     Voi incepe cu :

Acesta este ,,Clifford - cainele meu mare si rosu" . Pe asta l-am super iubit , si tot ce stiu e ca o innebuneam pe mama ca vreau si eu un ,,Clifford al meu" sa il mangai pe cap de pe bloc , asta plus ca era desenul meu si al tatalui meu , hehe , aveam 2-3 anisori pe atunci.

     Urmatorul e:

,,Zambetul lui Sharon" , un desen educativ si amuzant pe care l-am iubit si regret atat de mult ca cei de azi , multi nu stiu ce este acest serial .

    Numero 3 :

,,Povestirile lui Hans Christian Anderson" , probabil cel mai frumos mod de a spune o poveste. Iubeam momentele in care acesta era difuzat si nici macar nu clipeam pana nu se termina. La asta pe bune ca m-am uitat si azi...va dati seama cat il iubesc , nu?

      And 4 :

Asta era dragostea mea in copilarie . Mi-am redenumit pasarile dupa el ! Desi amandoi erau baieti eu i-am numit ,,Maia si Miguel".

     5-5-5 :

Asta mi-a facut copilaria geniala ! Pe bune , ,,Laboratorul lui Dexter" scoate micul laborant din tine.

     Hai cu 6 :

,,Fetitele Power Puf" si jocurile in care le imitam prin curtea gradinitei , amintiri de neuitat.

    Si 7 :

Pe acesta il stie toata lumea , e baza tuturor , dar cel vechi le intrecea pe toate ! Imi pare rau , dar totusi ,,Tom&Jerry"  varianta originala , e cea mai buna. APOGEUL APOGEULUI!

Gânduri în frazele necunoscuțilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum