Urare

25 9 0
                                    

Anul nou bate la usa si te striga pe la colturi.Tu raspunde-i bai copile, nu il mai lasa s-astepte!Un an mai bun va urma , si rau nu iti va parea!Un an plin de fericire , numai bune pentru tine!Cu bani si cu iubire , si din plin cu armonie!

Anul ce tocmai a trecut, poate nu a fost asa de bun, poate te-ai mai suparat , certat, injurat, gand sinistru ai avut..totusi esti aici, nu ai pierdut.Gandeste te rog pozitiv, cel ce urmeaza poate fi mai bun!Tu ti-l faci cu mana ta, nu cu mana altuia!Nu citi urarea mea si apoi te pui a astepta bani si iubire la usa , ca nu gasesti! Pune mana si munceste!Da!Fi muncitor, asa iti graiesc!Fi o albinuta in 2017!Lasa-o naibi de lene!Vrei ceva bun , munceste!Apara-te de toate !Tine mult la sanatate!Nu te lasa injosit!Nici nu injosi pe altul, intr-o zi el mai sus se va urca si pe tine va calca!Ai grija de ce-ti e drag!Nu lasa sa piara nimic si nimeni!Lupta pentru ceea ce crezi!Si razbate prin vise!Pune in aplicare gandurile bune, nu pierde timpul..haide!

Tot ce vreau sa iti urez e un an cum iti faci tu !Nu cum il citesti in urari, nu cum ti-l doresti..poate dau gres..e gresita aceasta metafora obisnuita1Corect e sa fie urat un an asa cum ti-l faci, omule!


La multi ani!Aici se termina cartea pe 2016, revin in 2017 DAR DOAR daca mai primesc fraze...altfel, pun lacat pe aceasta sursa narativa.

La multi ani inca o data, sa va dea Domnul de toate!SA ne citim cu bine si in 2017...ai grija cititorule, de tine, te rog..

Gânduri în frazele necunoscuțilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum