S

30 9 8
                                    

,,Te iubesc, si nu ma crezi
Scoate-mi inima sa vezi
Fără inima de aş fi
Tot pe tine te-as iubi"

    Hmm,nu stiu cum vedeti voi iubirea,eu una nu o vad deloc.Si nu o vad deloc pentru ca fiecarea persoana la care ajung sa tin atat cu inima si mintea ma raneste la un moment dat ca un cutit in vena dreapta a mainii, strapunge si nu se lasa pana nu sfâșie tot.Nu percep de ce sunt fraiera, e clar ca nu se merita sa iti consumi sangele din suflet, sa il fierbi pana la aburi iar apoi sa il lasi usor,usor sa se faca bloc de gheata.
      Cineva imi spunea  odata ,,Esti frumoasa...stai sa vezi cum o sa fi la 19 ani" , eu una nu cred..nu, nu cred..si sti de ce?Da,din cauza iubirii.
      Cineva imi spunea odata ca trebuie sa am incredere in propria persoana, sa fiu stapana pe fiecare clavicula si oscior din corpul meu, ghici ce,nu pot.De ce?din cauza iubirii.
      Cineva imi spunea ca el pierde..nu tu.Dar gandeste ce!Am pierdut amandoi...Eu am pierdut ceea ce credeam ca se numeste iubire, iar tu ai pierdut ceea ce se numeste dragoste.Suna a sinonim ,nu?Noi eram sinonime...pana ai devenit un antonim...nu puteai sa fi si tu un paronim?Schimbam o litera si eram la fel.
     Oricum ar fi..in examene se cer sinonime si antonime;e ca in viata..dau sa te ocolesc si tu , tot acolo esti, dau sa plec, si imi ,,penetrezi" viața!
      Si haide...crede in iubire!Crezi ca eu nu vreau!Vreau sa cred!Dar.. ma lasi.....ce rost are?Tu esti ca un cocor,pleci cand apune caldura si vi cand e iar raza fierbinte.Te astepti sa fiu o cioara sa te astept?Nu,nu,nu !Lasa ciocul in jos si lasa aroganta!Eu sunt o porumbita,nu ma cobor la nivel de cioara!
        Si ce doare cel mai tare e ca tu,nu crezi in sentimentele mele..mai mult..parca le urasti!Bagi sabia in ele...te felicit...ai reusit sa ma alungi de tot.Imi iau zborul, iar arunci cu prastia in mine?Nu ma lasi , chiar nu ma lasi!
        Ce naiba vrei!De iubit nu crezi ca te iubesc, de omorât imi omori sufletul zilnic...si chiar si asa..tot pe tine te iubesc...ma atragi, cu felul rau de a injunghia....esti special. Reusesti sa ma ucizi cum nu a mai facut-o numeni...si te respect, ai facut vraiste tot in mine,si acum, te uiti in ochii mei si razi sadic...nu ai terminat...TE IUBESC...chiar daca acum iti bate inima mea in mana...te pot iubi si cu ficatul..

*capitol fara insiratie si nereusit*
*inspirat din viata unei anonime*
*astept propuneri de versuri/cuvinte si fraze in continuare*
--maimutica-- sper sa iti placa, desi...cred ca nu.

Gânduri în frazele necunoscuțilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum