,,Manute înghețate..."
Sti,ma uitam azi pe geam,ningea frumos...sti,acei primi fulgi care se aseaza?Da,ii priveam melancolica cu o cana de cafea langa mine.Ma simteam libera,ma uitam in sus si ii vedeam cum cad de nicaieri,de parca mama pudra o prajitura dulce. ...uh,prajiturile mamei...
Mai frumos era cand ii vedeam ca imbratiseaza țărâna,insfarsit iarna si-a intrat in piele si la noi.
Iau cana si sorb adanc din zeama neagra,peisaj inghetat,cat te-am asteptat, si...si...si aud tipete.Privesc in jos si observ un copilas de vro 3 anisori, copilul vecinei.
Ma uit la el cu greu,e ca o biluta miscatoare, din colo in coace, se misca si lasa urme micute pe nomat.Se mai impiedica in cei 5 centimetri,dar nimic nu il opreste.Isi ridica mainile din stratul pufos si privestr in sus,doar e barbat..cum spune el,are 3 anisori,ce sa mai...
Cel mai frumos e la acest titirez banalitatea bucuriei,azi si-a luat o caciulita cu Mikey Mous si salopeta de fas,gecuta si fular,bocancei in picioare și hai afara! Uf,se veseleste cand mai vede un fulg,si inca unul,si inca unul...copile,cad milioane!
Imi starnea un zambet puternic pe buze,pana cand am gandit asa: Ce bine e sa ai doar 3 anisori,sa nu ai grija de nimic,sa te bucuri din orice,sa vezi doar binele si sa nu percepi lumea asa cum e.Cum cresti sfoare se rupe,gata,punct!Realizezi ca ai griji,nu te mai bucuri din orice nimic si percepi lumea foarte bine....imi pare rau ca am ajuns sa fac asta. Mi-am mutat privirea pe cer,era asa de cenusiu si fara caracter, incercam sa ma pierd in el,dar nu!Eu a trebuit sa imi mut privirea asupra solului si sa imi bat iar gandul: Ce nu as da sa imi mai înmoi manutele in zapada,sa simt cum ingheata placut.Ce n-as da sa ma m-ai dau cu nailonul pe partie,sau cu ce gaseam,pentru ca da,am prins acea perioada...14 pe un nailon si dăi in jos pe partie.Acum nu,nu mai am libertatea aia si curajul,pentru ca imaginea conteaza,nu te fa de rusine,trebuie sa arati bine,vorbeste frumos si fi fetita cuminte!Pe naiba!Eu?Nu...eu raman acolo,in ,,fulgii mei" ...mai baietoasa,poate insuportabila uneori,poate nu frumoasa si fara corp de model,poate neatractiva,poate geloasa,poate timida,poate depresiva,poate fericita,poate perversa,poate ajutatoare,poate curajoasa,poate moderna,poate simpla. ..cine știe?Nici eu..dar eu stiu sigur ca raman copilaroasa,da...si asta e important,sa fi un copil mereu cand poti si trebuie...
Imi inchei gandul,las cana de cafea deoparte,ma uit la micul titirez cum cade in albeata prima.Sa fie fericit cat mai poate micutul,asa sa fie!
Ma uit pe pervazul geamului,era un strat destul de consistent de omat,hmm..un gand ma batu'...si imediat mi-am bagat mainile in zapada,simteam,inghetau,eram fericita.V-am spus,nu numai cei de 3 anisori o pot face, fie ca ai 17,21,30,45,57....poti sa te bucuri!Nu te opreste nimeni!
Uf...mi-am scos gherutele,am lasat niste urme de mai mare frumusetea.Acum aveam falangele reci,mi le pun pe cana cu cafea in graba,e greu sa fi copil...foarte greu...duc cana la gura,mai sorb putin,admir,sorb,privesc,sorb,zambesc,sorb..si ..nu...nu mai sorb..as mai fi stat,dar,nu mai aveam cafea...
CITEȘTI
Gânduri în frazele necunoscuților
Short StoryScriam de prosta la 14 ani ce imi trecea prin cap (fara sens), iar apoi am inceput sa formez opinii ... fain asa ... *Carte dedicata tuturor conturilor si oamenilor falsi cu care vorbeam in perioada aia .*