D

37 14 0
                                    

,,Ma întreb câteodată daca mai esti acolo. ..."

De un an de zile de zile te simt langa mine.Iti simt prezenta oriunde aș fi.
Noaptea,la culcare,ma privesti pana adorm iar mai apoi pana in ultimul ceas al diminetii.Ma învelești,ma mangai si ma pazesti.
Eu stiu ca esti acolo!Si te cunosc de undeva...
Merg la scoala,esti acolo si ma ajuti.Orice mi s-ar intampla tu esti martor.Te iubesc sincer,dar....
Am la cunostiinta doar ca esti femeie,stiu unde stai si cine ai fost la inceput....mai departe?


Oh,al naibii!2 metri sub scoarta terestra si 3 tone de pamant nu te pot opri!?!Ce mai vrei?Esti moarta de 8 ani!Stiu..nu te vizitez mereu!Dar ultima data cand am fost la cimitir tu stateai pe cruce si ma priveai mereu.Tata nu stia de ce ma holbez in gol,in gol esti tu!
O haide!Nu ai pe cine altcineva pazi?Mai ai si altii....
De ce eu?Ti se pare ca nu sunt bine cand stau singura,imi fac temele,ma.....ei bine,ma inchid in mine si plang seara la 23:00...ma cert..
Nu ma lasa!Te rog!Esti umbra si intunericul ce e bun!
Nu ma lasa...bunico....de acolo sus de unde esti,stiu ca ma susti si ma privești. ...multumesc,îngeraș plapand.Multumesc ca ma oprești cand vreau sa tai firul narativ numit ,,viata".Acum am inteles de ce pe mine....si imi e sublim asa...
Ma intreb uneori daca esti acolo dupa atatea lucruri pe care le fac....dar tu m-ai sigur esti....
Te vad acum...,,Buna!"

~poveste inspirata din fapte reale~

Gânduri în frazele necunoscuțilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum