E

13 6 1
                                    

,,Copiii sunt mici si prosti.."
   

    Ei bine, oameni buni...asta e o mintalitate bolnava!Copiii nu sunt mici si prosti , ba chiar inteleg mai multe decat ati crede voi, adultii vrodata!Chiar si scandalurile alea de cacat politice. ..da, si pe alea le putem intelege! Insa, ceea ce macar eu personal nu am putut intelege este de ce suntem tratati astfel, si voi ati avut aceasta varsta, deci...e ca si cum v-ati discrimina pe voi.

       Sa explic altfel. De cate ori nu ati auzit :,,Nu te baga, tu esti mic/mica". Asta nu e corect, okay? Da, sunt mica fata de parinti poate, dar sunt OM si am propriile pareri ce trebuie exprimate, si daca nu de catre mine, atunci de catre cine? Am drepturi si libertati!Iar dreptul la gandirea libera si a punerii propriilor pareri si idei pe tava in fata altora sunt drepturi primare!
       De fapt, daca o gandim, noi tinerii/copiii suntem cei mai maltratati! DA!Nu am cresit cuvantul , nu l-ai citit bine, uite, ti-l mai scriu o data si iti dau si explicatii..M.A.L.T.R.A.T.A.T.I!
De ce? E, de aia...De mici suntem supusi unei societati bolnave si unei minti comuniste. Intri in gradinita, nimic mai nasol, esti batut pentru ca da...si profesorii ne-au spus ca se practica mai nou asta.Se tipa la tine de mic prin ,,grădi" (eu am avut noroc de o educatoare de nota 20 pe care o respect pentru munca depusa!O doamna cu adevarat extraordinara!)
Bun, intram in scoala, intr-un mediu corupt, sistem de invatamant gripat la maxim si fara noima, in care , uite sincer am examen anu asta , si va dau exemplu o chestie :Normal, inainte de simulari li se prezinta profesorilor o materie de la cap la alta ce trebuie stiuta , presupunandu-se ca mai avem materie de acumulat apoi. Ei bine, NICI LA ORA ACTUALA NU SE STIE!Iar, prima simulare e luni si Doamne ajuta la un 6-7!!!!
Intri in liceu, dragut..continui in aceeasi nota. Te mai si sparge vrun coleg de clasa ca asa e misto iar mai apoi facultatea in care practic lumea isi bate pula de tine la propriu (Criminal_X sa imi spui daca gresesc). Din ce am observat la fratimiu :
-n-ai bani
-stres si invatat pentru ca da, nu inveti la timp
-vin parintii si iti puna busuioc la usa de Doamne ajuta
-sesiuni (perioada in care faci mătănii mai ceva ca tuşa Marioara)
-mancare (alergi dupa porumbei prin centru : ))) dupa previza ,,Pune-i Doamne geam la burta sa vezi foamea cum se lupta" (multumeste-i din partea mea pentru replica)
-daca esti fata ai ,,norocul" sa testezi diferiti baieti din diferite facultati, iar daca esti baiat ai norocul sa testezi diferite fete din diferite facultati( observati, la una ,," si la una nu?Okay). De la facultatea de medicina la chimie, apoi la fizica apoi la mate apoi info apoi litere apoi fmm...le iei pe rand!Mandrie mare..
-iar mai apoi, ȘOMAJ! De ce?Ca n-ai unde lucra!Asta e...Romania..

    Si dupa toate astea ni se spune ca ju stim!Ba stim!Si chiar stim prea bine!Nu vream sa fim ignorati, ci ascultati!Nu toti suntem la fel!Si am terminat aici!Eu am inceput sa ma impun , cu punct si virgula! Si e mai bine !Nu zic acum sa va asaltati parintii si sa urlati la ei, nu Doamne fereste!Dar cereti-va drepturile!E libertatea noastra!

-Multumesc-

Gânduri în frazele necunoscuțilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum