,,Porcarie...."
Da ma...stateam asa la TV ca omu, si ce sa vezi...printre omoruri, santaj si violuri de babe apare fenomenul cu titlul: ,,Aprinde lumanari decedatilor pe internet" ....Da ma!Cata prostie!Cine naiba o inventat asta va intrebati...ei bine...romanii!Da!Arsenie Boca are si cont de facebook si plus mai si face vloguri daca cautati....misto,nu?Ei bine eu nu vad nimic misto in asta...cred in Dumnezeu,nu zic nu...si mai cred ca netul nu le rezolva pe toate!
Si ce e si mai trist e ca nu e singura stire pe baza creatiilor si tampeniilor romanesti, asa ca astazi voi face o lista cu cateva din prostiile poporului:1.Credem orice
Tara asta a ajuns asa vanduta incat nici noi nu mai stim ce e bine.Vrem ceva bun dar nu primim,de ce?E simplu! Suntem mult prea usor de jucat pe degete, asa ca, avem abilitatea incredibila de a da crezare tuturor prostilor care cica vor sa schimbe tara...
Asta sincer o urasc foarte mult pentru ca :1.Lumea niciodata nu se trezeste
2.Cand avem ocazia,ne e frica de schimbare crezand ca e posibil sa fie mai rau...dar uitam ca batem pasul pe loc ...Preferam sa mergem cu un comunism decat sa schimbam ceva..de frica prosteasca, va spun sincer!
3.Suntem in stare sa ne batem cu pumnul in piept ca ne e bine asa...pe naiba...2.,,Reduceri"
De ce Doamne,de ce?De ce asta e tara in care babele se bat pe tigai la 7 lei bucata?
Acum...cea mai recenta chestie de genul acesta pe care eu am auzit-o a fost ca la un market se ofereau primilor 100-200 de oameni un cupon de ,atentie !20 de lei!pentru fructe si legume...da...exact!Fucking 20 de lei ,adica iarna ,un kg de rosii ,3 ardei si un mar...dar macar erau gratis.
Nu!Deci asta e total gresita pentru ca:
1.Juma din marfa va fi aruncata si stricata in bataie
2.Nu dam dovada de o tara educata...ci de una de saraci care se bat pe un kg de mere...
3.Pana sa ajungi sa cumperi e posibil sa iti rupi un picior in aglomerație, iar la spital nu poti plati cu acel cupon nici doctorul, nici asistenta...3.,,Vai maică.."
Replica asta e celebra romaneasca!Am auzit-o vara la tara de o gramada de ori , bineînțeles , urmata de ceva rau...pentru generatia anilor 40' 50' ...
,,Vai maica...i se vede pieptul"
,,Vai maica...are pantaloni scurti"
,,Vai maica...vorbeste cu un baiat"
,,Vai maica...e machiata"
,,Vai maica ...blugii aia is prea mulati"
,,Vai maica....are unghiile negre"
Si o pot continua....ei bine,maica...asta se poarta acum...si era vara!Deci,va rog...stiu ca in trecut nu era asa dar...prezentul e asa!Chiar daca nu va convine...asta e..va puteti abtine pentru ca acea generatie si acel timp nu se mai intoarce..4.Batjocora..
Romania e premianta la asta!De mici ,unii sunt educati sa calce pe altii, de părinți prosti..ca mai apoi sa distruga copilaria altora si in final sa ajungi cu frici de cacat in tine cand vei fi adult.
Tara asta...inca nu a ajuns la o educatie in care toti suntem egali..Nu!Esti bogat , nu esti ca ala sarac...uite , ideea e ca tot in pamant vei ajunge , si nu o sa curga lapte si miere din oasele tale daca ai fost bastan...
5.Usor de manipulat
Suntem zilnic manipulati in multe feluri...adica, de la tanti care vinde la aprozar, la facturi , la salariu,la stat...totul ne manipuleaza intr-un fel..dar nu orice de manipulare, ci manipulare romaneasca! R.O.M.Â.N.E.A.S.C.A. , adica...manipulam batranii si copiii cu alea 2 kg de mere...Astfel, in loc sa ii protejam ii ranim si ii uitam.Superb!Ce pot spune..Imi pare rau ca o tara asa frumoasa e asa de fraudata de persoane care nu merita un loc acolo sus!Nu stim sa ne folosim de industria proprie si de masa de turisti!Avem o tara extraordinara, cu peisaje nemaiîntâlnite. ..iar noi, vedem doar ce e urat.
Iesim in strada..dar degeaba , chiar mai trebuie o revolutie sa va invatati minte?Chiar mai trebuie?Multumesc !
CITEȘTI
Gânduri în frazele necunoscuților
KurzgeschichtenScriam de prosta la 14 ani ce imi trecea prin cap (fara sens), iar apoi am inceput sa formez opinii ... fain asa ... *Carte dedicata tuturor conturilor si oamenilor falsi cu care vorbeam in perioada aia .*