Nu aveam în gând sa scriu acest capitol, dar o întâmplare nefericita a făcut sa fiu pusă în contact cu aceasta realitate crunta deja mult prea mult cunoscuta.
Înainte sa întrebați ,,Rossy, ești la spital? Te.ai sinucis? Știam ca nu ai mai postat de luni dar totuși, credeam ca încă mai respiri." Dragii mei, eu personal sunt în pătuțul meu bine merci, o alta persoana din familia mea a ajuns la spital în urma unei rupturi de sold provocate in urma caderii pe gheata. Mă rog ...A urmat o operație, iar acea persoana nu se poate mișcă/ridica din pat, țin sa menționez ca piciorul care este atribuit anatomic părții soldului nu îl poate mișcă deloc pentru ca nu îl simte.
,,Bun, dar de ce ne spui noua asta, vrei sa te plângi și nu ai cui? Unde e drama care trebuie sa fie în capitolele acestei cărți? " Ei bine ...întâmplarea face ca am una, altfel....de ce as fi instalat aplicația și as fi scris, no? Mă cunoașteți pe mine, țin mult la spațiul din telefon.
Știm, exista asistente în spitale care primesc bani, câte 15-20 de lei pe injecție sau pe câte un favor, și nu ne asculte demult de aceasta spaga. Nu mi se pare corect ca practic primesc bani în plus de la niște pacienți care și așa sunt vai de capul lor, majoritatea bătrâni cu pensii de rahat, pentru munca pe care deja le.o plătește statul și e normal sa o facă. Trecem peste, dar dacă primești o suma măcar fa ceea ce îi trebuie pacientului.
Mă întorc la acea persoana, care seara trecuta s.a rugat de o asistenta sa o spele, spălatul presupune înmuierea unui prosop în apa și atingerea pacientului cu el ca nu îl poți duce în băile alea infecte în care dacă se strica buda li se pun ligheane în care sa își facă lighenele. Au fost dați 25 de lei, nu e o mare paguba în buget, dar sunt destui pentru acest gest. Ce au făcut alea ? Au schimbat perfuzia, au dat.o cu un spray pentru zonele care se irita de la cearceaf și prosopul de pe pat, și ce credeți? Normal ca au lăsat.o așa.
Pai cum mai, lași pacientul așa? Sa nu mai spun ca daca nu te duci tu ca vizitator sa le spui ,,Schimbați cearceaful ca are urme de urina pe el" ( trebuie sa le ajuți și tu sa îl schimbe), ele vin ca Moș Craciun ( ca tot e sezonul) o data pe an .
Sunt de părere ca ți se cere sa faci ceva și nu ești obligat, accepți de buna voie și mai primești și bani, trebuie sa iti duci la bun sfârșit munca.
Sunt scarbita de situațiile din spitale și de bolnavii ținuți într.un aer infect, condiții ca în corturile din armata pentru răniți, doar vântul lipsește. Știm sa văruim și sa ne punem semn luminos, dar înăuntru mor oamenii din cauza bacteriilor.
Știți cum e, măcar noi sa fim sănătoși, dar nici asta nu e posibil cu spitalele noastre.
CITEȘTI
Gânduri în frazele necunoscuților
Historia CortaScriam de prosta la 14 ani ce imi trecea prin cap (fara sens), iar apoi am inceput sa formez opinii ... fain asa ... *Carte dedicata tuturor conturilor si oamenilor falsi cu care vorbeam in perioada aia .*