Ik zie maan nog naar het bos rennen. Ik vind het zo jammer. Heb je je zus gevonden gaat ze weg... en de legende zal voortgaan. Iemand die de Maanwolf haat zal mij boos en kwaad maken. En ik zal dan oog in oog staan met Maan. Ik zucht, ik draai me om en loop het huis binnen. 'Ga jij ook?',zegt mam. 'Hmmm...',zeg ik. 'Ze zit niet in de zelfde roedel als mij. En de legende zal hoe dan ook plaats vinden', zeg ik. 'Lieverd wees niet bang voor wat komen gaat, het komt wel goed',zegt mam. 'Dankje mam, misschien moet ik dan toch maar gaan...',zeg ik. Ik doe de deur open en ren richting het bos. Ik zwaai naar mijn moeder en transformeer dan in wolf. Ik ren naar de Night Fire roedel. Nick komt naast me zitten ik kijk bedroeft. 'Wat is er?',vraagt Nick. ' maan is mijn zus , en ze zit in de Night Walkers roedel',zeg ik verdrietig. 'Hmm.. volgens mij heeft ze je expres verlaten', zegt Nick. 'Waarom zou een MaanWolf dat doen, ik dacht dat ze aardig waren',zrg ik. 'Niet allemaal, misschien. Maar ze heeft je vroeger vast niet opgezocht omdat ze je haat. Ze kan er vast niet tegen dat jij sterker bent.', zegt Nick. 'Ik ben uit op wraak', zeg ik. Mijn ogen beginnen rood te gloeien en ik zie een grijns op Nick zijn gezicht. 'Haal die grijns van je smoel!', schreeuw ik. Nivk stopt gelijk mij lachen. Hmm eigenlijk best wel fijn om zoveel macht te hebben. 'En hoe voelt het om boos te zijn?',zegt Nick. 'Voelt goeeeed', zeg ik met een grijns. 'Laten we een groep maken die tegen de Maanwolf zijn', zegt Nick. 'Is dat niet te... ', zeg ik. 'Ach nee joh', Nick rent van mij weg binnen 5 minuten is hij terug met de sterkste en snelste wolven die hij kon vinden. Nick heeft al een heel plan bedacht. Zoo lief. We trainen totdat we erbij neervallen. Ik had zo graag gewild dat Nick mijn mate was. Ergens vind ik hem raar, maar toch zo schattig. Hij is een mooie bruine wolf. Op een of andere manier mag ik Maan niet. Ik haat haar vooral omdat ze me niet vertrouwd dat voel ik. En ze laat me in de steek! Mijn maag begint te rommelen. Oh gosh dat ook nog. Ik hoor kleine voetstapjes niet ver hiervandaan. Ik spring op en neem de aanvals houding. Ik druk mijn wolven lichaam dicht tegen de grond en sluip zachtjes met mijn staart naar beneden naar voren. Het is een konijn. Voordat hij me doorheeft spring ik op het konijn en bijt in zijn nek. Op slag dood. Ik loop naar een rustig plekje en ga zitten eten. Zou dit een echte oorlog worden of?
****************
Hey allemaal bedankt voor het lezen van ons boek! Dit boek schrijf ik samen met mirthe9747 .Vraagje...
Wie moet er dood gaan tijdens het gevecht? Maan of Ster?
JE LEEST
when night falls (NL) *voltooid*
WerewolfPart 1; Maan is een doodnormaal meisje... nou ja normaal.. een weerwolven meisje. Vroeger is haar zusje verdwenen en Maan dacht dat ze die nooit meer terug zou zien. Maar wat gebeurt er als ze oog in oog staan? En ook nog blijkt dat ze vijanden zijn...