Het enige wat ik weet is dat ik snel mijn roedel moet trainen.. ik ben sinds kort de Luna en ik weet heel zeker dat ik de wolven moet voorbereiden op oorlog. De grote wolven (de voorvaderen en alfa's van alle wolven) spraken tegen mij. Ik vind het naar raar straks hebben mijn zus en ik echt oorlog. Maar ze is en blijft dé zwarte wolf. En omdat ik haar niet vertrouw , moet ik de wolven wel voorbereiden op oorlog. Dus loop ik naar de openplek, waar ik op de wolvenrots spring en zeg 'Wolven de aandacht graag!'
Iedereen verandert in wolf en komt naar de openplek. 'We zullen de jongsten moeten trainen!' Spreek ik toe. Opeens is er allemaal geroezesmoes. 'Stilte!', schreeuw ik. Opeens is iedereen stil. 'We zullen ons moeten voorbereiden op een oorlog met de Firenight roedel. ze zijn onze grenzen aan het verkennen, en ik zie ze steeds dichterbij komen. Hopelijk komt er geen oorlog maar tot dan... ', spreek ik toe. Iedereen stemt in. 'Maar wie gaan de jongste trainen dan?', vraagt Drew, mijn Bèta. Ik antwoord rustig ' ik zal de mentors uitkiezen en ik zal zelf ook 2 jongsten trainen'. Weer stemt iedereen in. Ik spring van de wolvenrots af en de andere wolven doen weer wat ze aan het doen waren. Dan komt mijn mate , dus de Alfa Luuk. 'Schat dat was een mooie toespraak', zegt hij. Ik glimlach naar hem en zeg 'ik weet het, maar zullen ze genoeg vertrouwen in mij hebben?'. Opeens betrekt zijn gezicht 'maar liefie zo moet je niet denken! Je hebt rust nodig ga naar huis', zegt hij. Ik stem in , het was inderdaad een zware dag geweest... terwijl ik naar ons dorp van de NightWalkers roedel loop herinner ik me de legende. Dat wordt zeker een oorlog.. Ster zal vast boos op mij zijn.. en wie weet hoe het afloopt? Opeens hoor ik een vreemde stem. Maan wees niet bang ...
Jij hebt dè gave!
'Wie is daar? En welke gave?',zeg ik.
Jij zult bij elke maan genezen, en dus niet bij elke volle maan zoals de rest....
Onthoudt één ding Maan;
De maan is je vriend en verlies die niet!
Dan wordt het donker om mij heen...
'Maan!! Maan ! Wakker worden! Wat is er gebeurt?', schreeuwt een stem. Langzaam knipper ik met mijn ogen. 'Luuk?', zeg ik. 'Maan ooh gelukkig je leeft!', zegt Luuk. 'Oh Luuk', zeg ik. Ik geef hem hem een dikke knuffel. Dan zegt Luuk 'nou vertel wat is er precies gebeurt?'. 'Nou er was een stem, en die zij tegen mij dat ik.... nee laat maar het was vasteen droom', zeg ik dan. Luuk kijkt mij vreemd aan. 'Oke , maar je kunt hier niet midden in het bos blijven', zegt hij. Hij tilt me op en brengt me naar huis. Waar ik in mijn bed kruip met Luuk naast me. Ik zet alles van vandaag op een rijtje. 'Maan? Ben je nog steeds op?' Zegt Luuk. 'Ja ik kan niet slapen, en jij?', vraag ik. Luuk geeft me een knuffel en fluistert ik zal pas rusten als jij vredig ligt te dromen. Luuk is zo ontzettend lief. Maar ik ben te moe om te antwoorden en val in diepe slaap. Met Luuk's armen beschermend om mij heen...
**************
Sorry sorry!! Ik heb al heel lang niet gepost .. maar ik had er echt geen motivatie voor.. en ik had het heel druk, maar hier is dan eindelijk een nieuw hoofdstuk! Ik hoop dat jullie dit boek leuk vinden, en tips zijn altijd welkom!
JE LEEST
when night falls (NL) *voltooid*
WerewolfPart 1; Maan is een doodnormaal meisje... nou ja normaal.. een weerwolven meisje. Vroeger is haar zusje verdwenen en Maan dacht dat ze die nooit meer terug zou zien. Maar wat gebeurt er als ze oog in oog staan? En ook nog blijkt dat ze vijanden zijn...