4. waarom volg je me?!

22 2 0
                                    

'Hey wakker worden prinses', fluistert William in mijn oor. 'Hmm?'. Langzaam wordt ik wakker met Williams armen beschermend om mij heen. Dit was de eerste nacht geweest dat ik niet over maan heb gedroomt.. ik zucht. 'Hoe kom je daaraan?', vraagt William wijzend naar mijn knokkels. Met een zucht ga ik zitten. 'Gevecht met een wolf', zeg ik. Eigenlijk is het niet waar.. ik had een gevecht met mezelf en een raam. 'Uhm Ster.. je weet toch dat een wolf klauwen heeft..',zegt William. 'Oke. Ik had een raam doorgeslagen', zeg ik. Ik voel aan mijn hoofd. Gloeiend heet. Fijn.. 'waarom heb je dat gedaan?',vraagt William. 'Dat is niet jouw zaak', zeg ik. 'Als je het er liever niet over hebt kun je dat ook zeggen',zegt William. 'Je bent niet verplicht hé', zegt William met een glimlach. 'Ja.. ik ga trainen', zeg ik. Ik sta op en loop naar buiten. Mijn hoofd tolt en mijn maag rommelt.. ik heb al 4 dagen geen eten binnengekregen en ik voel me gesloopt. Ik ren naar een boom toe en klim erin. Ik heb zin om de boel uit te schreeuwen. Maar dan zie ik William op mij aflopen, maar een vreemde wolf volgt hem. Als ik nu ga schreeuwen tegen William dat er iemand achter hem loopt dood hij William. Ik spring uit de boom en ondertussen verander ik in wolf. Ik loop door de struiken naar die vreemde wolf toe. Hij bevalt me niet. Ik spring boven op jem waardoor hij onder mij ligt. 'Wat moet jij hier', zeg ik. 'Uh', zegt de vreemde wolf. 'Geen antwoord dus? Dan moet ik je helaas mededelen dat ik je moet vermoorden', zeg ik met een schuw lachje. 'Ster ik zocht je al! Wie is dat', vraagt William. 'Een indringer'. Hij vecht met alle kracht om onder mij uit te komen. Maar dat mislukt. Ik bijt hem in zijn nek. Dood. 'Goed gedaan Ster', zegt William. Ik verander terug naar mens. William slaat een arm om mijn schouder en samen lopen we weer terug naar de grot. 'Nou nou daar hebben we de tortelduifjes!', zegt Lila. Ik glimlach. 'Ik heb eigenlijk wel zin in duif', zegt William. Iedereen lacht zich rot. 'Pech ! Er scharrelde alleen kip rond!', zegt Julian. Wij krijgen allemaal gebraden kippenpootjes, en ik zeg je het is lekker!!. "Hmmmn", zeg ik. 'Zelden heb ik zo lekker eten gehad', zeg ik. 'Ja dat zien we!', zegt William. Ik kijk hem kwaad aan.. moest ie het daar zo nodig Over hebben? 'Heb je überhaubt familie?', verandert Lila van onderwerp. 'Ja een moeder', zeg ik. 'Ben je van plan om terug te gaan naar school?',vraag William. 'Nee, mijn moeder heeft gezegd dat ik ben verhuisd',zeg ik. 'Terwijl dat helemaal niet zo is?!', zegt Julian. 'Jep.. ik ging mijn zus achterna', zeg ik. 'Heb je ook een zus?', vraagt William. Ik werp een blik naar Lila, die snapt wat ik bedoel. 'Nee, ik hàd een zus', zeg ik dan. 'Wat is er gebeurt dan?', vraagt Julian. 'Ze is dood', zeg ik droog. 'O', zeggen Julian en William in koor. 'Goeeed, hebben we nog plannen om ergens heen te gaan? Of blijven we hier', verandert Lila van onderwerp. 'Ik wil naar de bergen', zegt Julian.
'Me tooooo!', schreeuwt William.
'Wat wil jij ?', vraagt Lila aan mij. 'Ik ben nog nooit in de bergen geweest',zeg ik. 'Goed dan weten we waar we morgen heen gaan!', zegt William vrolijk. Ik glimlach.. eigenlijk wil ik hier niet weg.. ik bedoel hier zijn mijn herinneringen gemaakt.. en mijn nachtmerries. Misschien is doeg het wel goed om een tijdje weg te zijn. 'Ster!', ik hoor een jongen schreeuwen die ik maar goed genoeg ken. Jack! Aaaaarggh!! Hij is mij gevolgd. Ik draai me om en zie jack voor mijn neus staan. 'Ik zocht je!', zegt hij. 'Wat waarom?!', schreeuw ik. William komt naast mij staan en zegt 'je weet wat Rogue's doen met indringers hé?'. Jack kijkt bang 'we mogen hem niet doden.. hij is een Alfa', zeg ik boos. 'Je moet terug komen Ster!', smeekt Jack. 'Nee! Waarom en waarom volg je me!?', schreeuw ik. 'Omdat we je nodig hebben!', schreeuwt Jack terug. 'Oja?! Volgens mij is dat alleen maar omdat ik een zwarte wolf ben! Oh en trouwens ik kom niet terug jack! Jij liet mij mijn eigen zus doden!', schreeuw ik. Hij slikt. 'Dus zodemieter op godverdomme!',schreeuw ik. Hij rent weg en ik barst in tranen uit. William legt troostend een arm op mijn schouder. 'Rustig Ster het komt wel goed!'.

Nieuw hoofdstukje alweer!! We hebben namelijk meer als 200 lezers !!🎉🎉 en we staan op 118 in weerwolf❤🙌🎉 dubbelhoera. Ps. Sorry voor vloekwoorden zoals godverdomme.

when night falls (NL) *voltooid* Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu