Jack zijn ogen worden gtoot en hij wil opstaan maar mijn hand houd hem tegen.. 'wat is er mis?', vraag ik. 'Niks, nog niks',zegt Jack. Ik kijk hem aan en zie een wazige blik in zijn ogen. 'Wat bedoel je ?',vraag ik. 'Nou zolang de Moonwolf nog niet is gevonden hebben we daar geen last van..', zegt hij. Autsj.. hij weet dus blijkbaar nog niet dat die er wèl is.. 'Jack?', vraag ik. 'Ja?'. 'Waarschijnlijk wist je het nog niet.. maar die is er wel', zeg ik. Zijn ogen trekken weg naar angst 'maar..', zegt hij. 'Ja jack wat ik zei was waar : je bent mij sneller kwijt dan je denkt', zeg ik. 'Nee! Jij moet de Moonwolf doden!', is Jack zijn beslissing. Dan kijk ik hem verdrietig aan ; meent hij dit nou? 'Jack. Dat kàn ik niet'. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan.. 'he?...wat?...dat...kun je....niet?', zegt Jack lastig. 'Ja jack dat kàn ik niet! Waarom niet? Omdat ik mijn zus niet ga vermoorden!', zeg ik ietwat geïriteerd. Jack zijn ogen worden groot 'wat! Je zus is dè Moonwolf?!', zegt hij luid. 'Jep', zeg ik droog. 'Ze is de Luna van de nightwalkers roedel..', zeg ik. 'Oh die stuipers die onze grens de hele tijd oversteken..', zegt Jack. Ik lach 'is dat zo dan?'. Jep, laatst was er een wolf die de grens overstak en op prooi jaagte. Maar we hebben hem zo erg verwond dat die het hopelijk nooit meer doet', zegt jack lachend. Ik glimlach 'nee dat hoop ik ook niet voor je'. 'Zullen we even de grens chekken?',vraagt Jack. 'Tuurlijk'. Als Jack en ik bij de grens aankomen ruik ik Maan... ik kijk angstig naar Jack die blijkbaar ook indringers geroken heeft.. maar hij weet niet dat die indringer Maan is..
Dan zie ik een witte wolf zoekend naar iets.. 'hey jij daar!', schreeuwt Jack. Maan komt naar ons toe lopen en een rilling van angst kruipt tussen mijn ruggengraat.. 'Hoi ! Ik ben de Luna van de NightWalkers roedel.. ik kom hier iets aangeven', zegt ze. 'Wat dan?',vraagt Jack. Ik doe een stapje naar voren wat niet slim was.. 'ja inderdaad, wat dan?',vraag ik. 'Ster?!', zegt Maan verrast. Jack kijkt mij vragend aan. Dat is Maan we moeten in wolf veranderen.. link ik hem. Snel veranderen we van mens naar wolf en dreigent kijken we haar aan.. 'wat dan Maan, vertel!', schreeuw ik boos. Ze schrikt van mijn reactie en zet ern stap achteruit. 'Jullie hebben onze Bèta vermoord! We komen de oorlog aankondigen tussen ons!', zegt Maan. Jack schrikt 'daarvoor ben je bij de verkeerde', zegt hij. 'Loop maar met ons mee', zeg ik. Jack knikt naar mij 'inderdaad'.
*************
Ooeeh weer een spannend hoofdstuk.. blijkbaar is Drew dus dood... wat vinden jullie daarvan?
JE LEEST
when night falls (NL) *voltooid*
WerewolfPart 1; Maan is een doodnormaal meisje... nou ja normaal.. een weerwolven meisje. Vroeger is haar zusje verdwenen en Maan dacht dat ze die nooit meer terug zou zien. Maar wat gebeurt er als ze oog in oog staan? En ook nog blijkt dat ze vijanden zijn...