2. Verloren

27 3 0
                                    

Ik zie Julian nog wegrennen.. ik voel me vermoeid, verrot. Half dood. Is dit nou wat men depressief noemt? Ach wat maakt het ook uit.  Ik kom er wel door heen. Ik loop naar het bos.. Het heeft geen zin om nog langer bij de Moonwalkers te blijven.. Maar ik wil ook geen Rogue zijn.. Laat ik dan maar gewoon wandelen. Besluit ik. Langzaam wordt het alweer licht. Ik sta bij de grens van het open veld. Waar nog geen 3 maanden geleden een slagveld heerste. Happend naar adem loop ik rond een benauwd gevoel komt in mij op en het laatste wat ik zie is een jongen.. voordat het zwarte gat mij omhelst. Ik hoor alles, maar ik zie niks.
'Meisje! Meisje wakker worden!!', schreeuwt iemand. 'Haal hulp!', schreeuwt hij weer. Ik hoor voetstappen en plots was het stil.

Als ik wakker wordt zie ik allemaal vreemde mensen om mij heen. Ik lig... Dat weet ik eigenlijk niet. 'Gaat het?',vraagt een jongen. Hey die stem ken ik! 'Julian!',zeg ik vrolijk. 'En ja dankje',zeg ik. 'Waar ben ik?',vraag ik. 'Je bent bij onze grot', zegt hij. 'O'. 'Maar wat had je eigenlijk?',vraagt een andere jongen. 'Weet ik niet',zeg ik. 'Ik denk dat je een paniekaanval had',zegt een meisje. 'Mag ik jullie namen weten?',vraag ik. 'Ik heet Lila', zegt het meisje.
'Ik heet william',zegt de jongen.
'En mijn naam weet je al',zegt Julian. Ik glimlach. 'Maar hoe kom je aan die paniekaanval?',vraagt Lila. 'Lang verhaal',zeg ik. 'We hebben tijd genoeg',zegt Julian. 'Sorry, maar mijn leven gaat jullie niks aan. Jullie weten al te veel',zeg ik. Lila en Julian kijken elkaar vreemd aan maar gaan er niet opdoor. 'Ik moest maar weer eens gaan', zeg ik. 'Ja.. doei', zegt Lila verward. William kijkt nog steeds vreemd naar mij. Ik verander in wolf en merk dat alle ogen op mij gericht zijn.. Hebben ze dan nooit een zwarte wolf gezien? Op dit moment wil ik niet speciaal zijn. Dat zal ik toch nooit zijn.. ik voel me verloren...

Ooh yee een zeer depressief einde.. wat denken jullie dat er in het gevolg zal gebeuren? ❤❤ love you guys! 188 lezers!!

when night falls (NL) *voltooid* Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu