Ważne info👇👇
Rano wstałam bardzo szczęśliwa i wypoczęta. Co dziwne obudziłam się na łóżku a zasnełam na kanapie w salonie. Pewnie Arek mnie przeniusł.
Zerknełam na zegarek była 6:55. Postanowiłam wziąć odprężającą kąpiel. Poszłam do łazienki. Nalałam gorącom wode do wany. Dodałam olejku pomarańczoweg włączyłam jeszcze muzyke. Weszłam do wanny. Zaczeła się burza mózgu. Myślałam o wszystkim. O mnie i Arku. Po 2 godzinej kąpieli wyszłam. Bardzo dokładnie wytarłam ciało a na włosy zawinełam turban* . Zeszłam na dół. W kuchni znalazłam karteczke od Kamila.
Ja jestem na treningu a Dominika na spotkaniu z koleżankami. W razie czego to dzwoń. A i jeszcz my odbierzemy dzieci. I wróciny późno.
Kamil:*No super mam dla Arka cały dzień. Skoro on jeszcze spał to postanowiłam zrobić śniadanie. Zrobie naleśniki. Zaczełam od krojenia owoców. W między czasie przyszedł Arek. Chciał pomuc wię kazałam mu zrobić kawe i skroić banany. Ja zaczełam robić ciasto. Chwile później jedliśmy pyszne naleśniki.
- są pyszne - powiedział Arek
- dziękuje- odpowiedziałam
- wiesz co kochanie wpadłem na super pomysł.
- na jaki?
- przeprowadź się do mnie
Aż mnie zamurowało.
- Kochanie nie wiem co powiedzieć - odpowiedziałam
- Jak to co zgudź się- zachęcał
- musze wszystko ustalić z Kamilem
- czyli się zgadzasz - spytał
- Tak- powiedziałam po czy Arek dał mi buziaka.
Tak wię siedzimy z Arkiem już dwie godziny przed telewizorem.
- chodźmy do wesołego miasteczka - zaproponowałam.
- Możemy iść- powiedział Arek
- To ja ide się przebrać.
Poszłam do mojego pokoju. Co ubrać- pomyślałam.postanowiłam że ubiore toDo tego czarne baletki. I lekki makijaż. Spakowałam do małej torebki telefon i portwel. Zchodząc na dół zauważyłam Arka. Miał na sobie czarne jansy i białą bluzke z nike i białe buty również z nike.
Wychodząc zakluczyłam drzwi. A klucze schowałam do torebki. Postanowiliśmy iść pieszo.Hejo
Chciałabym zrobić Q&A. Zadawajcie pytania w komentatzech. Pytania mogą być do wszystki. Ale piszcie też do kogo są.
Gwiazdka + komentarz= motywacja💪💪
Dziękuje za ponad 3k wyświetleń
CZYTASZ
Siostra Grosickiego
FanfictionHej nazywam się kasia. Moim bratem jest Kamil Grosicki.Gdy miałam 13 lat moi rodzice zgineli w wypadku. Od tamtej pory mieszkam z Kamilem . Już za tydzień z nim jade na zgrupowanie do Warszawy.