Mały mostek

1.2K 56 1
                                    

Dalej z Arkiem spacerowaliś po Wrocławiu. Z daleka było widać mał mostek a pod nim małą rzeczke.  Z Arkiem postanowiliśmy tam iść. Byliśmy bardziej w jakimś parku. Ale takim jagby był opuszczonu. Ludzie tutaj tylko czasem przrchodzili z psem. Gdy doszliśmy Arek zaczł rozmowe.
- co ty na to żeby iść coś zjeść.
- nie psuj chwili
-jakiej ?
-pacz-wskazałam na chłopaka który się oświadczał dziewczynie.
Gdy ona się zgodziła oni udali się w innym kierunku.
- skoro był moment z zaręczynami
- to co
- to może... - w tej chwili mu przerwałam.
- oświadczysz mi się - oboje wybuchliśmy śmiechem.
-nie ale chciałem ci powiedzieć, że jesteś najwspanialszą dziewczyną jakom znam i chciałem się zapytać czy byś chciała zostać moją dziewczyną.
- Arek... pewnie że tak.
W tej Chwili jesteśmy przytuleni do siebie.
-Kocham cie(😍😍) - Arek szepną mi na ucho.
- ja ciebie też.
Postaliśmy jeszcze chwile. A następnie udaliśmy się w kierunku hotelu piłkarzy.
- co ja patrze - usłyszałam głos Jędzy.
-czyli jednak to zrobił - dodał Rybus.
- ale co - spytałam.
- porwał cie na miasto jako singielke a wróciłaś zajęta Arek mówił że tak będzie- wytłumaczył szybko Rybus.
- no gratulacje- powiedział Peszko - mamy co świętować- dodał.
- to co za pół godziny- spytał Wojtek.
Skąd oni tu się wzieli przed chwilą byliśmy w piątke a teraz jest cała kadra- pomylałam.
- no gratuluje dzieci macie moje błogosławieństwo - powiedział trener- możecie zrobić dziś impreze ale mało macie wypić. Jutro trening- dodał i poszedł w innym kierunku.
I tak właśnie teraz szykuje się na impreze. Nucąc " przez twe oczy zielone". To przez mojego brata za dużo disco polo.

Tak więc mamy kolejny rozdział. Przepraszam że wczoraj nie dodałam ale pisałam rozdziały nowej książki którą planuje niedługo dodać. Oraz chciałam podziękować za 2k wyświetleń dziękuje😙😙😀😀 . Im więcej nas tym lepiej wię tak dalej.                          ☆+ kom = motywacja.

Siostra GrosickiegoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz