•34• Zpět k rodině ❤E

3.6K 130 9
                                    

O 9 hodin později:

Z pohled Barbary
Před chvíli jsem vystoupila z letadla. Teď čekám na své zavazadla, nemůžu se dočkat až zase uvidím Anitu, tátu, mámu a toho malého prcka Janette.

Jestě nevědí, že přijedu. Ale určitě jim to vadit nebude. Svůj pokoj tam stále mám, takže žádný problém.

Konečně mám své kufry a jdu ven z letiště. Před budovou si zastavím taxíka, taxikář vyběhl ven a pomohl mi naložit mé kufry.

Mezitím jsem si sedla na zadní sedačku a počkala, než se řidič usadí. Nadiktovala jsem mu adresu a vyjely jsme.

Po půl hodině jsme stály před mým milovaným domem. Poděkovala jsem, zaplatila a vystoupila. Taxikář mi pomohl s kufry a odjel.

Nadechla jsem se, vydechla, popadla kufry a došla až k brance, kterou jsem otevřela. Vešla jsem na naší zahradu a viděla různě barevná světýlka na stromcích a oknech.

Zavřela jsem za sebou branku a přešla k hlavním dveřím. Mám sice klíče, ale bude lepší když zazvoním. Dala jsem prst na zvonek a zazvonila.

Chvíli jsem počkala a pak se otevřely dveře a v nich stála má mamka.

''Barbaro.'' Usmála se a padla mi do naruče.

''Mami.'' Úsměv jsem ji opětovala a obejmula jí.

''Jsem ráda, že jsi přijela.'' Pronesla a pustila mě.

''To i já.''

Vešla jsem dovnitř, mamka za mnou zavřela dveře a ja si zula boty.

''Kdo to je?'' Zvolal z obýváku táta.

''Nech se překvapit zlato!'' Zasmála se mamka.

Pomalu jsem došla až do obýváku, taťka s Anitou seděly na gauči a Janette seděla na zemi v hračkách.

''Veselé Vánoce.'' Zašklebila jsem se a všichni se na mě podívaly.

''Ťeťaaaa!!'' Zvolala radostně Janett a zkusila se zvednout. Nakonec to vzdala a přeběhla ke mě po čtyřech.

''Taky tě ráda vidím Pandičko.'' Usmála jsem se a vzala si ji do náruče.

''Dáš mi pušinku?'' Zašišlala jsem.

Našpulila rty, nafoukla tváře a dala mi pusinku. Její malé tlapičky mě plácaly po tvářích.

''Jsem rád, že jsi přijela dřív.'' Postavil se taťka a přesel ke mě.

''To já taky.'' Dala jsem mu pusu a podívala se na Anitu.

''Sestřičko moje.'' Zašklebila se a obejmula mě.

''Tak jsi mi chyběla.'' Řekla a já se usmála. 

''To ty mě taky, ty moje dvojčátko.'' Uculila jsem se, sice nejsme dvojčata ale všichni okolo si to myslí. Prý si jsme hodně podobné a vypadáme jako dvojčata, jsou ale na omylu. Anita je o 3 roky starší. 

''Tak zase po roce jsme všichni.'' Usmála se máma a táta ji obejmul. 

''Vždy jsme byly všichni.'' Pousmál se táta a políbil mamku. 

Najednou mi bylo strašně líto, že jsem odjela a nechala Justina v New Yorku. Udělala jsem dobře, patří k Seleně a né ke mě.. Složil pro ní písničku a vždy když ji zpívá, se rozbrečí nad vzpomínkou, že ji ztratil. 

Miluje jí celým srdcem, pro mě by tam nebylo místo.. 

Položila jsem Janette na zem a přešla zpět do chodby. Vzala jsem si jeden kufr a šla do schodů. 

''Ukaž, já ti s tím pomůžu.'' pousmála se na mě mamka a pomohla mi s kufrem. 

''Netahejte se s tim.'' Houkl na nás taťka a vzal nám oba kufry. Donesl je nahoru a pak zase odešel dolu. 

''Zlato?'' Promluvila na mě mamka, když jsme došly do pokoje. 

''Ano mami?'' Usmála jsem se. Je to falešný úsměv, doufám, že to mamka nepozná. 

''Stalo se něco?'' zeptala se najednou. 

''Ne, vše je v pořádku.'' Znovu jsem se usmála. 

''No dobře.. Já ti budu věřit. Víš, ale že u mě máš vždy dveře otevřené.'' Usmála se na mě. 

''Já vím mami.'' Obrátila se a odešla. 

Okamžitě jsem se svalila na postel a začala zhluboka dýchat. V tom se mi udělalo špatně a já okamžitě běžela k záchodu. Asi mám vyrozu, nebo z nervů.. 

Po chvilce to přešlo, lehla jsem si na postel a chvíli ležela. Začínaly se mi klížit oči, když se prudce otevřely dveře a v nich se objevila Anita. Pousmála jsem se a sedla si. Zavřela za sebou dveře a sedla si naproti mě na mou postel.

''Bar. Mamce jsi to neřekla, ale já to na tobě poznám. Co se děje?'' Promluvila a já sklopila zrak. Už je to tu zas.. 

''Něco v New Yorku? Pohádala jsi se s Stellou? Vyhodily tě z práce? Nemáš kde bydlet? Něco s Justinem? Nebo co? Prosím řekni mi to..'' Naléhala. 

''S Justinem..'' Přiznala jsem se. 

''Co se stalo? Můžeš mi věřit. Zůstane to jen mezi námi.'' Pousmála se na mě a chytla mě za ruku. 

''Tak dobře..'' Promluvila jsem a líp se usadila do tureckého sedu. ''Začalo to od té doby co se Justin začal tahat  s Beliebers... Každý den jeho postelí projely minimálně dvě nevinné dívky.. Chvilku potom, jsem si povídala s spolubydlícími a jedna z nich se pochlubila tím, že s nim spala.. Každým dnem to bylo horší..'' Promluvila jsem. 

''Co bylo horší?'' Zeptala se. 

''Bolelo to.. Ničilo mě to..'' Řekla jsem a Anita se nadechla. 

''Zamilovala jsi se.'' Pousmála se. Já jen přikývla a ona se nadšeně nadechla. 

''Včera jsem jeho postelí projela i já..'' Pochlubila jsem se a ona otevřela pusu do O. 

''No.. To.. Nene.'' Vykulila oči. 

''Bar..'' Zkroutila svůj úsměv do lítostivého výrazu a obejmula mě. 

''To je mi líto..'' Promluvila a já zamrkala, abych se nerozbrečela. 

''Nechám tě o samotě, určitě jsi po tom letu unavená..'' Pousmála se na mě a opustila můj pokoj. 

Převlékla jsem se do legín, tílka a mikiny. Zapnula jsem nootebook a lehla si do postele. Do vyhledávače Google jsem napsala Selena Gomez. A na druhé stránce Youtube. 

Selena vždy bude krasnější, lepší a vhodnější pro Justina

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Selena vždy bude krasnější, lepší a vhodnější pro Justina.. Je na fotografi a novináře zvyklá.. S Justinem má víc vzpomínek než já.. Hodí se k sobě jako bílá k černé, jako Minnie a Mickey, jako Fiona a Shrek, Kráska a zvíře nebo třeba Sněhurka a princ Krasoň.

Co to tu plácám?

Zaklapla jsem nootebook a lehla si na postel. Nevydržela jsem to dlouho a vstala, vyšla jsem z pokoje a došla do obýváku za zbytkem rodiny.

Aspoň že mám je..

Bieber Dancer [CZ] ✔  Kde žijí příběhy. Začni objevovat