•35• Pečeme ❤N

3.6K 130 0
                                    

Uběhlo 20 dní a jestli umíte počítat je 20. prosince. Za čtyři dny je Christmas Eve ( Den před Štědrým dnem pro Američany), kdy večer děti dají před krb sušenky s mlékem a mrkve pro sobi. .A hned po něm Christmas Day, kdy ráno děti objeví pod stromečkem hromady dárků od Santy.   26. prosince se pak slaví Day after Christmas Day, kdy je státní svátek a rodiny se navštěvují. 

Já a moje rodina nejsme Američani, ale Maďaři, takže Vánoce slavíme trochu jinak. Už o 1. adventní neděly jsme upekly svatoštěpánský koláč, který na stole musí vydržet až do 6. ledna na Tři krále. V ten samí den se pod ubrus dává pár zrnek obilí a trs sena, jako poděkování za dary země. O pár dní později, -upřesním- přesně 13. prosince si každý z nás podle tradice vyrobí židly a o půlnoční mši, ten kdo se na ní posadí prý vidí čarodějnice a může je zahnat. 

Všechny naše tradice striktně dodržujeme, ale každým rokem vylepšujeme různými dalšími tradicemi z jiných zemí, např. Ameriky. Pro nás ale navždy zůstává Jézuska (Něco jako český Ježíšek) a ne Santa Claus. 

''Stávat! jde se péct cukroví a pak ven! Napadl sníh!!'' Vlítla mi do pokoje Anita a začala skákat na postely. Chová se jak malá. 

''Nech toho Anito.'' Zabručela jsem. 

''Ťeťáááá.'' Přiběhla k nám Janette. 

''Pandičká moje.'' Nastavila jsem ruce a čekala než ke mě doběhne. 

Pevně jsem ji sevřela do obejmutí a svalila k sobě do postele. 

''Tak a teď si tě tu nechám.'' Zákeřně jsem se usmála. 

''Ale ťeťo.. Dneška pečeme čukloví.'' Zašišlala a já se spolu s Anitou zasmála, je tak roztomilá.. 

Taky bych si přála dítě.. 

''Vždyť to nevadí, my dvě tu zůstaneme a maminka s babičkou ať jdou píct. Co říkáš?'' Zašklebila jsem se. 

''No to teda ne. Vy dvě s námi hezky budete píct.'' Uchechtla se Anita a vzala nám deku. 

''Héééj.!! '' Zapištěla jsem. 

Anita mezitím odešla do svého pokoje a vrátila se bez mé deky. Grr.. To mi dělá od té doby co chodím do školy. Zamračila jsem se a zvedla Pandičku, postavila jsem ji na nohy na koberec a sama se zvedla z postele. 

Přešla jsem k šatníku a vytáhla si černý teplákový outfit z Calvin Klein, otočila jsem se na ty dvě a usmála se. 

''Tak pojď Janette

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

''Tak pojď Janette. Teta se musí přestrojit a ty taky.'' Pousmála se Anita a vzala si ji do náruče. Pomalu spolu odešly z mého pokojíčku a zavřely za sebou dveře. 

Svlékla jsem si pyžamo, které jsem složila a hodila pod polštář. Přestrojila se do připraveného oblečení a ustlala postel. Přešla jsem do koupelny kde jsem provedla ranní hygienu a vyčesala si vlasy do vysokého culíku, aby se mi při pečení nepletly do obličeje. 

Bieber Dancer [CZ] ✔  Kde žijí příběhy. Začni objevovat