•62• Hawaii čeká

2.4K 106 0
                                    

Asi jste si všimly, že předchozí kapitola byla nedopsaná. Špatně jsem ji uložila a tak se vydala nedokončená. Už jsem to ale napravila a tak je dokončená.

To je asi vše co jsem Vám chtěla "říct" 😁 Přeji příjemné čtení 😊❤
Sweeaty_

Bože, nikdy mi nebylo líp. Jsem sice celá ulepená a oslintaná, ale je mi dobře.

Ráno jsem vstala okolo sedmé hodiny a přešla rovnou do koupelny, kde jsem si dala vanu, protože po včerejšku to opravdu chtělo. Navíc mám hodinu čas než se vzbudí Justin. Pak půjdeme balit a odpoledne vyrážíme na svatební cestu.

**************
''Ahhh....'' Spokojeně jsem vydechla, když jsem se celá položila do vařící vody.

Relaxačně jsem zavřela oči a užívala si to ticho a pohodu.

Najednou se ale rozrazily dveře a v nich stála Stella. Spařila jsem ji pohledem a ona spustila.

''Dobré raníčko.'' Zasmála se a přešla ke mě.

''Dobré.'' Zamračila jsem se.

''Helé, nemrač se! Budeš mít vrásky.'' Zasmála se. Dneska má nějakou dobrou náladu..

''Se divíš? Po tak náročném dni, jako byl včerejšek jsem unavená a chtěla jsem si aspoň na tu chvíli dopřát klid. A ty mi ho zkazíš.'' Odůvodnila jsem ji svůj zamračený obličej a ona udělala překvapenou.

''Pff.. Na odpočívání budeš mít dva týdny.'' Řekla a já protočila očima a vrátila se do původní polohy.

''A proč jsi vlasně tak happy po ránu?'' Zeptala jsem se a zavřela oči.

''No.. Stalo se toho hodně.'' Řekla a na minutku se odmlčela.

''Harry mě požádal o ruku!'' Zapištěla.

Okamžitě jsem otevřela oči a rychle si sedla tak, že jsem vycákala trochu vody.

''No to kecáš.'' Zapištěla jsem. Měla jsem takovou radost.

''No to nekecám, koukej.'' Řekla a ukázal mi prstýnek s velkým diamantem.

''Páni.. To je super. Blahopřeju.'' Řekla jsem a obejmula ji.

''Aaaaa. Jsi mokrá.'' Zasmála se a já s ní.

*********
S Stellou jsme asi po půl hodině vyšly z pokoje a tím nechaly spát Justina.

Zamířily jsme do obýváku, odkud se linul dětský smích našich miláčků. Pattie seděla na zemi a hrála si s malým Sebíkem a Charlotte, kteří seděly/ležely na dětské dečce s hračkami.

''A kde je babiška? No pšeče tadyyy!'' Šišlala Pattie a já se s Stellou držela, aby jsme nevybuchly smíchy.

''Copak ty princezno.'' Usmála se Pattie na malou Charlotte. Ta se na ní dívala velkýma kukadlama a žužlala gumovou hračku.

Najednou se malý Sebi rozplakal, Pattie si ho vzala do náručí a já hned přešla k nim.

''Můžu?'' Zeptala jsem se Pattie a ta se lekla.

''Fuj, to jsem se lekla.'' Vydechla.

''Promiň Pattie.'' Zašklebila jsem se a vzala si Sebíka, kterého mi podávala.

''Asi bude mít hlad.'' Řekla jsem a odešla do vedlejšího pokoje.

********
Když se Justin vzbudil musela jsem jít balit, aby jsme stihly letadlo, které nás dopraví na Bahami kde máme objednaný jedno bungalo.

Bieber Dancer [CZ] ✔  Kde žijí příběhy. Začni objevovat