•39• Musíme letět ❤I

4K 119 5
                                    

Ráno jsem se vzbudila s tím, že dnes bude všechno v naprostém klidu. Mýlila jsem se, to jsem nevěděla co má Justin za lubem.

''Dobré ráno miláčku.'' Zvolal tím jeho ranním chrapákem.

''Dobré.'' Usmála jsem se.

''Máš dneska něco v plánu?'' Zeptal se mě najednou. 

''Nemám a ty?'' Řekla jsem s zavřenýma očima. 

''Noo... Musím za rodinou do Canady.'' Nervozně se podrbal na zátylku a já hned otevřela oči. 

''Cože?'' Otevřela jsem pusu. 

''Musím za nimi, bez ohlášení jsem odletěl do Maďarska a nic jim neřekl.. Navíc jim musím ukázat svojí novou a úžasnou přítelkyni.'' Zavrněl mi u ucha a políbil mě na krk. 

''Justine, takže potom co dneska vstanu z postele se budu muset přestrojit, nasnídat, rozloučit s rodinou a odletět do Canady?'' 

''Nebo poletím sám, nevadí.'' Otočil se na druhou stranu a dělal uraženého. 

''Ne to ne, nikam tě samotného nepustím.'' Zavrněla jsem a přetočila ho na záda. Sedla jsem si na něj obkročmo a aby se na mě přestal mračit, začala jsem ho pusinkovat po vypracovaném bříšku. 

''Baví tě mi pusinkovat buchty?'' Zasmál se potom, co jsem se delší dobu věnovala jen jeho svalům na břiše. 

''Baví, ani nevíš jak.'' Zašklebila jsem se.  Rukou jsem přejela po jeho břiše a koukala na to vypracované tělo. 

''Copak Francisco neměl buchty?'' Zasmál se a já sklopila zrak. 

''Ne takové jako ty.'' Usmála jsem se na něj a slezla. 

Přešla jsem do koupelny, kde jsem provedla ranní hygienu a nanesla makeup. Nanášela jsem si poslední vrstvu řasenky, když jsem ucítila Justynovi ruce na mých bocích. 

''Notak miláčku..'' Zašeptal mi do ucha a políbil na krk.   ''Já to tak nemyslel.'' 

''To je v pořádku Justine.'' Usmála jsem se na něj do odrazu v zrdcadle. Proklouzla jsem mu pod rukama a vyšla z koupelny. 

Přešla jsem k šatníku a podívala se co si na sebe vezmu. Vytáhla jsem si pruhované tričko z bavlny, bílé spodní prádlo od Chanel, černé skinny džíny, růžový oversized, okrasnou šálu a černé superstarky. Vše jsem donesla na postel. 

Svlékla jsem si svoje noční tričko a nandala si spodní prádlo. Justin na mě mohl oči nechat. 

''Aby ti neupadla slina.'' Zasmála jsem se a on se vzpamatoval. Začal se strojit do oblečení, které si včera koupil. 

Vzala jsem si tričko a pod to džíny. Ještě bílé ponožky, náhrdelník, náramek a pár prstýnků. Ze skříně jsem si vytáhla světle růžovou kabelku OBag, do ní dala iPhone, nabíječku, peněženku, veškeré klíče, taštičku s makeupem a taštičku nejvyšší potřeby. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Bieber Dancer [CZ] ✔  Kde žijí příběhy. Začni objevovat