•43• Stalo se něco? ❤U

3K 119 1
                                    

O DVA TÝDNY POZDĚJI

Z pohledu Barbary:
Uběhly dva týdny od toho kdy jsme sem přijely. Byly to dva nejkrásnější týdny mého života.

S Justinem jsem prožila spoustu zábavy, krásných ale i romantických chvílí, dokonalý sex (-y) a výborné jídlo, které uvařil sám...

''Justine.. Už konečně zvedni ten mobil.'' Zabručela jsem do polštáře.

Asi už deset minut mu tu zvoní telefon a on je neschopný ho zvednout.

''No jo..'' Zamručel a líně vzal do ruky telefon.

''Halo?'' Řekl ještě rozespale.

''No?''

Otočila jsem se k němu. V jeho očích byla vidět nejistota a nervozita.

''Dobře Scootře. Za hodinu tam budu.'' Zamručel a vstal z postele.

''Stalo se něco zlato?'' Vyděšeně jsem se na něj podívala.

''Ne, všechno je v pořádku.'' Usmál se a klekl si ke mě.

''Jen musím na nějaký pohovor do televize. Scooter mi to domluvil a já musím.'' Pohladil mě po tváři a já se usmála.

''Dobře, kdy se vrátíš?'' Zeptala jsem se.

''To nevím, ale rozhodně co nejdřív jak to půjde. Abych tu byl s tebou.'' Dal mi pusu a odešel do koupelny.

Ještě jsem si lehla a nechtěně usnula.

•••
''Baby.. Baby.. Baby. Oooh. Like. Baby.. Baby.. Baby.. Noo.'' Probudila mě dost známá skladba.

Ano je to Baby od Justina. Mám ji nastavenou jako vyzváněcí tón, ani nevím proč zrovna tuhle, je tucet krásných písniček a já si vybrala tuhle.

Ospale jsem si promnula oči a vzala do ruky telefon. Bez toho, abych se podívala kdo volá jsem to zvedla.

''Haló?'' Řekla jsem rozespalým hlasem a sedla si.

''Jé ty taky žiješ?'' Zasmála se Stella.

''Stello!'' Užasla jsem. ''Jak se máš? Kde jsi? Stalo se něco zajímavýho? Nechceš si zajet do Beverly Hills?'' Zašklebila jsem se.

''Mám se dobře...Momentálně jsem v New Yorku, v postely s Harrym.. No.. Stalo.'' Vypískla a hned pokračovala. ''A.. Na dlouhé cesty teď nejsem.'' Odpověděla mi na všechny otázky a já se usmála.

''A copak se stalo?'' Zeptala jsem se, protože mi to neřekla.

''Já..'' Řekla pisklavým hlasem. ''Jsem těhotná!'' Zajásala a já se usmála jako sluníčko.

''No to nene! To kecáš!'' Zasmála jsem se.

''No fakt. Nekecám. Jsem v 1. Měsíci. Že je to úžasné?'' Zapištěla.

''No to teda je, já budu teta.'' Usmála jsem se.

''A máš to s Harrym, že?''

''No jasně že s ním. S kým jiným?'' Zasmála se.

''Já nevím, proto se ptám.'' Usmála jsem se.

''No a jinak jak žiješ ty? Copak děláš? Jaký je Justin? A byla jsi v novinách i v televizi.'' Zasmála se.

''Jakto?'' To mě trochu zarazilo.

''No.. Ukazovaly, že tě Justin odvezl do jeho luxusní vily v Beverly Hills a pak byly záběry, jak jsi stála před oknem s úžasem v očích a dívala se na zahradu. Pak přišel Justin, obejmul tě zezadu a políbil na krk. Ty jsi se k němu otočila a to byl konec. No musím říct...Ted dům je něco.'' Zasmála se a já přikývla.

''Aha. No nic. Žiju báječně, Justin je báječný, no.. vlastně vše co se týká života s Justinem je báječné.'' Zasnila jsem se.

''To ráda slyším, protože jestli ti ublíží-'' Skočila jsem jí do řeči.

''Neublíží.'' Ujistila jsem jí.

''Dobře, ale nikdy nevíš. Kdyby ale jo, tak by si to odskákal. S plnou parádou.'' Zavrčela.

''No nic, budu muset končit. Harry udělal snídani. Papa.'' Poslala mi vzdušnou pusu, nečekala na moji odpověď a típla hovor.

Položila jsem telefon na stůl a promnula si oči. Vylezla jsem z vyhřáté postele a došla do koupelny.

Osprchovala jsem se, usušila se, vyčesala si vlasy, umyla zuby, lehce se namalovala a vyšla z koupelny.

Přešla jsem k šatníku obalená do ručníku a podívala co si vezmu na sebe. No nakonec jsem si vybrala dlouhý jemný svetr nad kolena a podkolenky. Pod to jsem si oblékla šedou Calvin Klein podprsenku a kalhotky.

Když jsem se oblékla, ještě jsem se prohlédla v zrdcadle, ustlala postel a vyšla z pokoje.

První co bylo jsem došla do kuchyně a tam si uvařila čaj. Hned potom jsem si vytáhla rýži, cibuli, kuřecí maso, papriku a nějaké to koření.

Rýži jsem dala vařit a pustila se do krájení cibulky, když jsem ji měla nakrájenou dala jsem ji na pánvičku a tak akorát polila olejem. Opekla jsem ji do zlatava a přidala nakrájené maso a papriku, kterou jsem si připravila.

Když vše začalo krásně vonět, zalila jsem to trochou vody, aby se to dovařilo a přecedila rýži, která už byla hotová. Když vše bylo hotové smíchala jsem to do jedné misky a nandala si jednu porci na talíř.

Sedla jsem si k jídelnímu stolu a normálně jedla, měla jsem snědenou půlku talíře, když se mi zvedl žaludek a já se okamžitě zvedla a běžela do koupelny.

Dostala jsem ze sebe vše co jsem snědla a vsadila bych se, že to bylo jídlo i ze včera. Vlasy se mi pletly tak jsem si je hodila na jednu stranu a přidržela si je.

V tom mi někdo přiložil ruku na záda a začal mě hladit. No kdo jiný než Justin, radši mi přidržel vlasy a já si sedla na zem.

''Co se stalo?'' Zeptal se rozrušeně.

''Nevím, z ničeho nic se mi udělalo špatně. Ale bude to dobré.'' Pousmála jsem se.

''Dobře, nepotřebuješ něco?'' Zeptal se a já nesouhlasně zakroutila hlavou.

''V kuchyni jsem uvařila oběd, dej si určitě máš hlad. Já si zatim lehnu a odpočinu.'' Usmála jsem se na něj a on přikývl.

Pomohl mi vstát a spláchl záchod, já jsem mezitím přešla do ložnice a pomalu si lehla na postel.

Oddechovala jsem tak, abych udržela žaludek v normálu. Bylo mi tak špatně. Justin si ke mě sedl a hladil mě po tváři.

''Běž se najíst zlato, určitě máš hlad.'' Usmála jsem se na něj.

''No tak dobře, ale kdykoliv zavolej.'' Políbil mě na čelo a odešel.

Jen jsem přivřela oči a nechtěně upadla do říše snů.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ahoj,
Chtěla jsem Vám jenom říct, že s spoluprácí jedné moc hodné kamarádky vytváříme 'trailer' na tento příběh. 😊

No snad se bude líbit. Teď už si jdu lehnout, tak třeba příště.

Dobrou noc.

Sweeaty_.

Bieber Dancer [CZ] ✔  Kde žijí příběhy. Začni objevovat