Why not Try

1.2K 28 0
                                    

Ahojkyyy
Doufám, že se máte dobře kvůli tomu, že konečně končí škola a začínaji prázdniny. Pro mě to jsou sice pracovní prázdniny, ále to je jedno 😃

Přeběhneme k tomu hlavnímu tématu, o kterém je celá tato část/kapitola.. Co já vím, říkejte si tomu jak chcete 😃

Jak všichni víte, v předešlé části/kapitole jsem se Vás ptala, jaký další příběh mám psát. (Pokud jste tedy předešlou kapitolu/část četly). Dala jsem Vám na výběr z několika příběhů a svými komentáři jste vybraly ten co Vás zaujal nejvíce.

Nejvíce z Vás hlasovalo pro příběh Why not Try, který je o mladé Arianě Grande.

Popř

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Popř. Popis (nejspíš ho budu měnit, stejně tak jako cover)

☆Ariana Grande
Je jen obyčejná osmnáctiletá dívka, s skrytým talentem, která si přivydělává jako servírka ve Starbucksu, ale jednou.. Jednou potká jeho a celý život se jí změní.

☆Justin Bieber
Je známý zpěvák a lamač dívčích srdcí, jak je známo. Každý ho na světě zná, ať už osobně nebo jenom kvůli médiím či z doslechu. Nikdy by si ale nemyslel, že by mohl potkat dívku, která by ho neznala.

☆☆
''Dobrý den, slečno Ariano Grande. Chtěly by jsme Vám nabídnout smlouvu s nahrávací společností..''

''Ale.. Jak?''

''Justin Bieber nám poslal vaši nahrávku.''

A kam tímto směřuji? Chtěla jsem Vám to jen připomenout, tomu z Vás koho to zaujalo ☺ a nesledujete mě. Příběh jsem vydala včera a má už pět částí/kapitol včetně prologu. Dnes možná vyjde další, to ale nevim jistě, podle toho jak mi vyjde čas.

No a to je ode mě pro dnešek asi vše 😃
Děkuji za Vaši pozornost a přeji hezký zbytek dne ❤💓
Sweeaty_

Bieber Dancer [CZ] ✔  Kde žijí příběhy. Začni objevovat