Nagyon sokat táncoltunk Harry-vel, és kezdett hatni az alkohol. Ezt onnan tudtam, hogy elkezdtünk hülye mozdulatokat csinálni, mindenféle filmes jelenetből. Legjobban azok a zenék tetszettek, amiknek spanyolos hangzása volt. El is felejtettem, hogy Harry ilyen jól táncol, pedig az anyukája beíratta páros táncra, így nagyon sokat tudott.
-Harry, muszáj leülnöm, mert már nagyon szédülök.-a sok pörgés vagy a pezsgő az oka szerintem.
-Rendben.-mondta nevetve, majd a derekamat megfogva elindultunk az asztal fele.
Pechünkre pont Kendall-lel volt közös asztalunk, meg még pár emberrel.
-Eszméletlen a ruhád.-huppant le mellém egy szőke lány.
-Öhh, köszönöm szépen.-mondtam mosolyogva.
-Fogadni mernék, hogy Lou tervezte.-mondta nevetve.
-Igen. Honnan tudtad? -kérdeztem meglepve.
-Én is tervező vagyok és Lou-val együtt jártunk művészetire. Ezer közül is felismerem a ruháit.-magyarázta.- Amúgy a nevem Tiffany, de szólíts csak Tiff-nek.-mondta.
-Te tervezted a menyasszony ruháját?-kerekedett a szemem a név hallatán.
-Én is varrtam.-mosolygott.- Ő az unoka tesóm, így ez alap volt.
Még egy ideig beszélgettünk, eszméletlenül megfogott ez a lány. Annyira tele van energiával. Egy ideig észre se vettem, hogy Harry itt ül mellettem, és eléggé 'elhagyatott'.
-Jaj ne haragudj, be sem mutattam a barátomat. Ő itt Harry Styles.-mondtam és jelzés értékűen összekulcsoltam a kezünket.
-Szia.-mosolygott Harry kedvesen rá.
-Hello, szupersztár. Sok "jót" hallottam rólad Lou-tól.-kacsintott.
-Oh, anyám.-nevetett Harry.
-Majd meséld el.-kértem Tiff-től.
-Ne aggódj, megfogtad Harry-vel az isten lábát. Állítólag rengeteget beszél rólad Lou-nak.-kérdően néztem Harry-re, mert Lou még nem is tud a kamu kapcsolatunkról így Harry miért is beszélt volna rólam neki.
-Ő nem vagytok szomjasak?- kérdezte és már el is ment a bárhoz.
Egy pillanatig csak néztem bambán magam elé, majd rájöttem, hogy ki kell használnom a lehetőséget, hogy csak én és Tiff vagyunk az asztalnál.
-És pontosan mit is mesélt rólam?-kérdeztem kíváncsian.
-Egy hónapja folyton, ha találkoznak rólad beszél, úgy hallottam, hogy előtte volt egy másik srác, akit ő nagyon nem csípett, de ezek szerint végül őt választottad.-magyarázta.- Ja meg, hogy köztetek ez az egész gimi óta tart. Azért elég kitartó a srác.-mondta elismerően.
Köpni nyelni nem tudtam. Mi az hogy gimi óta? Meg Hunter?
-Meg kell keresnem Harry-t.-mondtam és már el is indultam, de mikor a bárpulthoz értem, nem volt ott ezért elkezdtem mindenhol keresni.
Egy öt perc keresgélés után, megláttam, de bárcsak ne láttam volna meg. Éppen azzal a gebével táncolt. Fuu de ideges lettem, azonnal vissza is mentem a bárhoz és lehúztam egy pezsgőt.
-Látom, élvezed a bulit.-szólalt meg valaki mellettem.
Oldalra néztem és egy helyes, de tipikusan rossz fiú kinézetű srác állt mellettem.
-Nagyon.-válaszoltam szarkasztikusan.
-Tán nincs egy ilyen gyönyörű lánynak partnere?-kérdezte flörtölve. Ez most komoly?
ESTÁS LEYENDO
Baby, I loved You first! [Harry Styles Ff]
FanficVanessa, az egyetem miatt új életet kezd Londonban, de már az elején váratlan kihívások elé állítja az élet. Ráadásul a sors összehozza régi barátjával,nem mással, mint Harry Styles-sal akit látni sem akar. Viszont egy baleset folytán úgy alakul, ho...