Bunga-bunga di Aptekarskiy Ogorod Botanical Garden dipandang, Tenang sungguh! Dari pangkin kayu itu Ara memejam mata untuk menikmati keindahan di taman ini. Angin sepoi-sepoi membuat Bunga-bunga dia taman di lentok kiri dan ke kanan.
"Cantiknya "
Ara memegang Bunga tulip berwarna putih itu di pegang,
Hanya 24 jam sahaja yang tinggal untuk meluang masa di ibu kota Rusia ini.
Rasa sedih mula bertandang di hati, mana tidaknya Sudah genap enam tahun Ara merantau di Negara Rusia ni ," hmm rindunya dekat papa dan mama"
terkenang wajah-wajah yang tersayang di Malaysia. Air mata Ara mula jatuh berlinangan ." You said that you'll come at the garden on time but now you're late in 39 minutes, do you forget about our plan? "
Ara segera menyeka Air matanya apabila nampak rakan karibnya sedang berjalan ke arahnya. Siapa? Kalau bukan Aishah.minah bontot Ayam .
Ara paling tak suka orang tak tepati masa .
"Hello, i'm so sorry beb, last night i slept late, you know last night i have party with my my friends "
Aishah mengambil tempat disebelah Ara,"cantik doh kau harini "
Aishah cuba mengambil Hati rakannya itu. Salah dirinya jugak kerana lambat .
"Da la, kau tahu tak.. Kita da lambat nak pi beli barang untuk family aku " Malas nak layan Aishah ini,
"lama aku tunggu kau ,langsung takde rasa bersalah, nasib kawan baik aku" bermonolog Ara didalam hati .
Tanpa membuang masa Ara bangun meninggalkan Aishah yang masih duduk diatas kerusi,
"Minah ni kann ,main jalan je.. Tinggalkan aku "
rungut Aishah Yang melihat Ara berada jauh dihadapan."Weyh Ara , Kau nak pi mana ? "
"GUM dekat red square"
"Kau nak buat apa pi sana? "
"lagi tanya . Pi sana nak shopping la "
"Hmm kay"Di GUM,
"hmm Ara, kau sudah dapat ke semua barang ?" sudah dua jam Aishah teman Rakan karibnya beli-belah,
perutnya sudah berkeroncong minta diisi.
"Hmm da dapat da ,lepas ini nak pergi mana? " Ara sudah mula beratur untuk bayar segala barang untuk orang-orang tersayang,"Kitaaa pi makan! Beb , aku sudah lapar sangat ini " Aishah sudah tidak tahan ,perutnya sudah lapar sangat-sangat.
Sorry awal-awal chapter ni bosan sikit. Just bacala dari bab ke bab yang lain. I try my Best ! Do comment and vote.
YOU ARE READING
MR Bear Love You !
Romance"Saya tak nak kahwin dengan awak! " kata Ara. Mana mungkin dia akan bernikah dengan lelaki yang perangai seperti MEOR HARITH SYAHMI. Mana mungkin! Hidupnya sengsara! "Awak takde pilihan, Awak sendiri da setuju depan parents kita" kata meor "Say...