Bab 11

3K 72 0
                                    

"Awak!  Saya nak balik rumah,  saya bosan duduk sini! " Hampir seminggu Ara ditahan di wad Hospital Kuala Lumpur ini. 
"Nanti aku minta la dekat doktor!  Sabar boleh tak?"

"Yela.. Tapi.. Saya nak balik.. " Ara bagaikan Budak kecil yang merayu untuk mendapatkan Coklat.

"Kau tak tahu ke jam sudah kul berapa?! " naik satu oktaf suara Meor..  Ara terkedu apabila menerima Tengkingan daripada suaminya .

"Hmm okay.. " Memang salah dirinya..  Jam baru sahaja kul 3 pagi. Mana mungkin doktor akan benarkan dirinya pulang.. 

Pagi itu, meor kelihatan seperti orang yang ditimpa masalah.  Apa masalahnya?   Namun Ara tidak mampu untuk bersuara.  Mahu bernafas pun sukar.  Sakit apakah ini ? YA Allah! 

Lama kelamaan mata Ara disentuh rasa mengantuk.  Tidak mampu ditahan. Akhirnya terlelap Ara di atas katil. 

Meor Hanya menjeling. Kemudian terus melangkah keluar dari bilik  sakit Ara . Bmw 5 series menjadi tempat tujuannya. 

***********
Dalam kereta.

"Kenapa kau buat aku camni?!!!  " Stereng kereta di ketuk-ketuk dengan menggunakan tangan . Hatinya hancur! 

Kejadian dia berdebat bersama Aqil masih terngiang-ngiang  dimindanya. 
  
"Kau jangan kacau Ara!" kata meor dengan lantang.

"Aku bukan kacau tapi aku nak hak milik aku!!  Kau fikir aku tak tahu yang kau dengan Maya?! " balas Aqil.

"Kau jangan sibuk hal aku la!"

"Aku tak sibuk hal kau..  Aku cuma kesian tengok Ara !" balas Aqil. 

"Kau nak kesian sebab apa?  Dia bini aku. So takyah la nak sibuk!! " Meor mula menghayun buku limanya namun sempat dielak oleh Aqil irfan. 

"Aku tak nak gaduh sebab perempuan!  Tapi sebab aku sayang Ara tu!  Aku terpaksa! " Ara ibarat wanita yang sangat mulia kerana dari pertama kali dia melihat Ara di kolej Hatinya dipaut mesra sikap Ara .meskipun dia tidak pernah bercakap dengan Ara. 

"Bastard!! " Maki Meor. 

"Kau kalau taknak jaga Ara!  Bagi dekat aku!!  Aku jaga dia elok-elok !" Aqil segera berjalan meninggalkan Meor yang menahan marahnya.

Baru sahaja  tiga langkah Aqil berjalan.  Meor segera menarik tangan Aqil. 

Aqil yang tergamam.  Terus memalingkan muka. 

"Kau jangan mimpi dapat Ara la!  She is mine! " kata Meor.

"One day.. Inshaallah i'll get her for be my angle! ". Balas Aqil sambil berjalan pergi!  Cool!! 

Meor dipagut rasa pedih, geram, mara yang sudah bercampur baur. 
*********

Arghh!!! Jerit meor didalam kereta..  Hatinya sudah dicuri oleh Ara walaupun baru beberapa minggu berkahwin. 

Layanan sopan dan baik daripada Ara memang buat hatinya bahagia tapi Hatinya masih cinta kepada Maya. 

"Nak pi mana ni? "Monolog Meor.

tiba-tiba notification di handphone Meor berbunyi.

MAYA? 

"Haa..  Club je la" Meor segera memandu menuju ke kelab yang menjadi tempat biasa dia dengan Maya menari.

"Time for enjoy!!!! " jerit hati Meor.  Keadaan Ara di hospital sudah dia lupa.  Yang ada di kepalanya hanya Maya Maya maya dan Maya sahaja!

**********

Di club

"Babyyyyyyy!"  laung Maya setelah melihat Lelaki kesayangan melangkah masuk ke dalam club. 

"Heyy dear! " Meor mengambil tempat duduk disebelah Maya. 

Maya dengan gaya manja melentok kepalanya dibahu Meor.  Tangan meor pula sudah menjalar dipinggang ramping Maya.  Rindu benar dia dengan Maya!

"Babyy pergi mana?  Sampai seminggu tak datang club? " manja sahaja suara Maya.

"I ade hal la sayang " Ucap Meor.

"Haihh ni susah kalau kahwin senyap-senyap! " monolog Meor sambil tangannya bermain-main di rambut Maya.  Malam ini Maya kelihatan begitu seksi.. Mampu menggoyangkan nafsu lelakinya. 

Seronok sahaja Meor di club. Dia lupa akan kesakitan isterinya. 

"Ya Allah kenapa sakit sangat kepala ni? " Ara memicit-micit kepalanya..  Rasa mual mula datang.. 

Ara dengan penuh hati-hati berjalan menuruni katil untuk ke tandas..  Belum sempat memegang tombol pintu tandas dia sudah rebah!  Gelap!!!

Sakit apa la Ara ni kan?  Hmm jom kita follow cerita ni!  Apala nak jadi dengan si meor ni!  Ayooyoyoy

MR Bear Love You ! Where stories live. Discover now