cap 3

137 11 0
                                    

Mă trezesc speriată când  mâinile mele reci ating fața.

- Firar... Și mă bag sub pătură cu totul.

Aseară era așa de cald, iar acum este atât de frig. Ies înfășurată în pătură și mă uit la telefon  care îmi arăta ca nu trecuse de șase. Era încă devreme. Începeam abia la nouă, așa că închid ușa balconului și mă arunc în pat pentru a prelungi somnul .

Mă trezesc pentru a doua oară pe ziua de azi. Îmi fac un duș și îmbrac o rochiță albă cu flori roșii pe care am cumpărat o ieri, o pereche de pantofi și îmi iau geanta. Un machiaj lejer , câteva trucuri pentru a mi aranja părul și sunt gata.

Cobor la recepție unde văd mai multe persoane adunate într un grup. Mă îndrept spre ele și atenția îmi este atrasă de Tommy care stă de vorbă cu un alt bărbat.

Mă apropii și o tipă se îndreaptă spre mine  cu o privire ce părea să întrebe dacă fac parte din grup.

- Buna. Eu sunt Jolly Feeder sau Jo. Tu trebuie să fi... Și se uită în hârtia pe care o avea în mână, probabil , căutând singură persoană rămasă ne bifată.

- Amanda Hartley.

- Aaa, da. Pai eu o să fiu cea care vă va duce la toate cursurile, petrecerile și tot ce este în programul vostru. O să fiu un fel de babysitter pentru voi, iar restul detaliilor ți le vor spune colegii tăi, pt că ei au fost mai punctuali.

Mă uitam la ea care era doar o mână de om și se făcea atât de ușor înțeleasă ,doar că vorbea neîntrerupt și prea mult pentru cât de ușor puteai să o înțelegi.

- Dacă nu ajungi la timp, ratezi tot ce este de făcut în acea zi, dacă te pierzi ratezi tot ce este în program în acea zi, dacă te răpesc extratereștri...

- Pierd cursul din acea zi. O întrerup știind ce urma să spună.

- Cred că ne vom înțelege de minune. Și se întoarce pe călcâie spre cei adunați.

- Bună! Nici nu l-am văzut pe Tommy când a ajuns lângă mine.

- Bună!

- Nu am mai trecut să te iau pentru că am avut ceva de rezolvat de dimineață și abia ce m-am întors.

- Nu este nimic. Oricum..

- Acum vă rog să fiți atenți la ce vă spun pentru că nu repet de două ori. Vocea lui Jo ne-a întrerup făcându ne să o privim.

Mi-ar plăcea și mie să fiu așa de sigură pe mine, cum este Jo. Nu pare intimidată de nici unul din cei care o privesc . Și pot să spun că este o femeie foarte frumoasă, blondă cu ochii verzi, îmbrăcată într un sacou care lasă la vedere bustul impresionant și o fustă nu tocmai scurtă dar nu suficient cât să îi acopere prea mult din picioarele ce par interminabile.

- Am reguli peste care nu trec și vreau să înțelegeți din prima zi că nu vreau scuze sau alte argumente care să justifice întârzieri sau alte impedimente ce vă vor ține departe de cursuri. Așa că: 1) Vreau să vă găsesc în locul ăsta în fiecare dimineață la ora nouă, în afară de sâmbătă și duminică; 2) Vă veți lua de pe masă, și arată cu mâna spre stânga ei, câte un pachet ce conține toate informațiile despre cursurile din fiecare zi și tot ce aveți nevoie pentru a vă nota; 3) Orice nelămurire o aveți ,mi-o veți adresa mie.

După ce fiecare a trecut pe la masă și și-a luat "pachetul", ne-am îndreptat în autocarul care ne ducea acum, după cum scrie în agenda pe care am scos o din "pachet" , la un muzeu gastronomic. Habar nu aveam că există așa ceva.

(Im) PosibilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum