cap 5

145 11 0
                                    

Vreau să închid ușa, dar piciorul lui pus între ușa și perete mă oprește.

- Ce vrei?

- Nimic în mod special.

- Bun, atunci poți să pleci pentru că sunt obosită.

- O să plec Imediat ce îmi vei răspunde la întrebări. Împinge ușa și intră.

-Nu cred că am un răspuns la niciuna din întrebările tale așa că pleacă să o voi chema pe cineva care să te ajute.

- Să înțeleg că este vorba de iubitul tău care te-a lăsat singură la petrecere?

- Ce?

- Și eu care credeam că ai gusturi mai bune de atât.

- Poți să crezi ce vrei despre mine, nu mă interesează. Nu ai nici un drept să apari așa în viața mea.

- Eu am dreptul să fac ce vreau? Și se îndreaptă spre dormitor.

Închid ușa și vreau să îl urmez, doar că așa cum mă așteptam, Tommy apare de nicăieri.

- Ești bine? Părea îngrijorat, iar eu mă simțeam prost fața de el pentru că trebuia să îl mint.

- Da. Vreau doar să mă odihnesc.

- Sigur nu ai nevoie de ceva?

- Nu, mulțumesc. Vorbim mâine?

- Sigur. Și închid ușa repede ca nu cumva să facă Antony vre o prostie.

Îmi așez rochia încă o dată, trag aer in piept și îmi îndrept spatele, pregătindu mă să îl fac pe Antony să plece. Era pe balcon, sprijinit de balustradă, uitandu se afară. Mă apropii doar cât să rămână o distanță considerabilă între noi.

- De unde schimbarea asta? Nu mă așteptam la asta.

Se întoarce cu fața spre mine , ducându și mâinile în spate pe balustradă.

- Asta mă definește, asta simt că sunt ,acum.

- Niciodată nu ai fost mai frumoasă ca acum. Rânjetul lui și ochii care aveau același efect asupra mea, mă intimidau, dar nu suficient de mult cât să nu îi pot ține piept.

- Nu cred că iubita ta, va fi Încântată să te știe singur cu o altă femeie într un apartament.

- Să înțeleg că ești geloasă?

- Gândești prost. Vezi tu... și mă așez pe unul din scaunele de la măsuța....acum am alte lucruri mai bune de făcut, decât să îmi plâng de milă. Și astea nu te includ pe tine.

Nu părea afectat de ceia ce spuneam , era ca și cum știa că îl mint, doar că nu aveam să renunț și devin din nou victima lui.

- Și ce ar fi mai bun decât mine? Să nu îmi spui că tipul cu care ți-o tragi pentru că nu te cred

- Poate că oricine este mai bun, decât tine. Tu niciodată nu ai avut lângă tine pe cineva mai mult de câteva amărâte de luni... Și simt cum sunt smulsă din scaun.

- Cred că întreci măsura? Și mă împinge de un perete

- Fac ce vreau și dacă nu îți convine, ușa este acolo. Îi arăt cu mâna spre locul pe unde intrase.

- Doar că informare...Nu plec când vrei tu!

- Atunci o să pleci când alți te vor ajuta. Și întru în dormitor mergând spre telefon.

- Doar nu crezi că iubitul tău mă va face să plec. Sau vrei să fie rănit?

- Ști ce, ieși dracu' și scutește mă de puterea ta . M-am săturat de tine. Niciodată nu ai fost bun decât să te joci cu femeile din viața ta. Nu ști ce este aia iubire și nici nu o să afli vre o dată.

(Im) PosibilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum