cap 7

148 15 1
                                    

Intram în sala mare unde erau o mulțime de oameni la mese, suntem întâmpinați și conduși spre masa unde se aflau Antony
și Victoria n-e așteptau.

Victoria avea o rochiță scurtă pe ea, de culoare somon nu la fel de decoltată ca și a mea, dar lasă șase vadă o parte din rotunjimile sânilor. Parul ei lung era îndreptat, iar fața îi era machiată lejer.

Antony era același că întotdeauna, cu cămașa deschisă ca si Tommy, care îi lasă la vedere pieptul puternic și pantaloni crem de costum. N-e privea încă de când am intrat iar ceia ce vedeam nu putea decât să mă bucure. Fața lui era la fel de nervoasă ca și azi când a fost la mine în cameră.

- Bună seara. Se adresează Tommy.

- Ce bine arătați. N-e complimentează Victoria care se ridică să n-e întâmpine.

Tommy îi sărută mâna ca un domn manierat și noi n-e strângem mâinile în semn de cunoștințe.

- Dragule? Îi strigă lui Antony care mă fixa

Îl salută pe Tommy după care îmi sărută mâna. Am simțit multe sentimente la atingerea ușoară a buzelor pe pielea mea, dar aveam să le ignor.

- Și...cum vi se pare Parisul, Amanda?

- Pai , nu prea știu. Nu am apucat să îl cutreier, dar... și întâlnesc ochii curioși ai lui Antony...aștept să îl descopăr alături de Tommy , el a mai fost și sigur știe cele mai frumoase locuri.

Tommy îmi zâmbea și și-a așezat mâna peste a mea, atrăgând privirea lui Antony.

- Voi? Întreb uitându mă la Victoria.

- Eu am câteva prezentări pe podium, o apariție pe coperta unei reviste și o să mai stăm câteva zile în plus, asta dacă mai vrea Ant... Și zâmbește întorcând capul spre el

- Nu știu, depinde. Spune repede și tăios.

- Dar eu știu o metodă prin care să îl conving... Și zâmbește cu subînțeles spre Antony...din câte știu toate femeile din viața lui nu au fost prea bune... știți voi.. n-e spune in timp ce își acoperă gură ca Antony să nu vadă, dar sigur a auzit.

- Victoria! Se răstește Antony la ea.

- Mă scuzați !Spun în timp ce mă ridic de la masă.

Și plec spre toaleta fetelor pentru a nu mai simți privirea lui Antony ațintită asupra mea. Mă simțeam prost la ceia ce tocmai am auzit. Nu am avut decât două nopți cu el ,dar puteam să mă număr ușor printre cele care nu l-au satisfăcut pe "dragul Ant".

Antony Pov..

Eram destul de nervos pe ce tocmai a spus Victoria. Nu ca nu ar fi adevărat, dar cu Amanda nu sa comparat nici una, felul în care am făcut dragoste cu ea , a fost unic.

- Poți să comanzi și pentru mine, merg să vorbesc la telefon?

- Sigur. Și mă îndrept spre direcția în care a luat o Amanda.

Aștept de zece minute și ea nu mai vine. Aveam intenția să intru în baia femeilor când o văd pășind spre mine. Nu m-a văzut, era îngândurată și asta mă făcea să mă simt vinovat pentru gura mare a Victorie.

- Unde te grăbești. Și o trag de mână spre balconul restaurantului.

- Dă-mi drumul.

- Nu cred că vrei să atragi atenția asupra noastră, nu?

- Ce vrei de la mine? Și n-e oprim când ieșim din mulțime rămânând singuri.

- Eu, nimic? Dar tu?

(Im) PosibilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum