cap 16

134 11 0
                                    

Antony Pov....

Poate că încă mă iubește, dar tot nu îi înțeleg reținerea. Mama nu trebuia să îi vorbească, acum când era atât de sensibilă. Dar mă bucuram că Amanda nu îi ura. Tata a paralizat în urmă cu patru ani și ultima conversație telefonică cu el a fost foarte emoționantă. Nu știam că în următoarea săptămână va suferi un accident vascular și nu îl voi mai auzi. Am făcut tot ce am putut pentru ca el să își revină, am sunat cei mai buni doctori din Europa, dar nimeni nu a putut face o minune.

Îmi întrerup gândul de la ceia ce s-a întâmplat mai devreme la Tattoo și pornesc motorul mașinii îndreptându mă spre restaurant. Aveam să fac tot ce îmi stă în putință pentru a câștiga inima Amandei.

În două ore eram din nou la ușa ei. Doar că nu am venit singur. Prietenii ei ,familia mea și Ninna îmi erau aproape.

Ninna a descuiat ușa și am pătruns în întunericul din living în liniște. Amanda probabil dormea sau se mustra pentru că m-a invitat în casă iar eu am dispărut fără să îi spun nimic. Știam că o să se supere ,dar nu puteam să îi demonstrez cât de mult o iubesc și că ea este singura persoană ce a pătruns in inima mea cu sau fără voia mea.

Eram agitat și picuri mici de transpirație mi-au umplut fața. Teama mea încă nu dispăruse. Îmi era teamă că nu o să fie așa cum îmi doresc eu, dar nu aveam să renunț. Pentru ea și copilul ce mi-l purta, aveam să lupt până va ceda și mă va lăsa să îi demonstrez că merit o șansă.

Lumina se aprinde și îmi frec mâinile pentru a-mi potoli emoțiile. Simțeam că aerul este sufocant și prea puțin atunci când Ninna a urcat scările spre dormitorul Amandei.

Mya mi-a strâns mâna în semn de curaj . Îi priveam pe toți cei ce îmi erau alături, sau mai bine spun n-e erau alături. Am fost acceptat ușor de prietenii Amandei și eu i-am plăcut pentru faptul că ei i-au fost alături în momentele când eu nu am fost lângă ea. Iar cu Ninna nu mă așteptam să fie tot atât de ușor. La spital am discutat puțin și mi-a spus cât de greu a trecut peste faptul că a trebuit să renunțe la mine, când eu credeam că nu m-m-a iubit vre o dată. Eram la fel de vinovat ca și ea și nu aveam de gând să mă disculp în fața nimănui. Aveam să vorbesc cu ea chiar dacă nu vrea să mă asculte și să aflu ce s-a întâmplat la Paris și ce a făcut o să cred că nu o iubesc cu adevărat, când eu mi-am pus inima în palma ei.

Amanda Pov.....

Am urcat pentru o baie și m-am băgat în pat pentru a mă liniști. Nu aveam să mai plâng pentru el , acum bebelușul era cel mai important. Pentru el aveam să alung orice supărare și orice gând ce îmi putea provoca o stare proastă. Am încercat, dar asta nu înseamnă că o să mă pun la picioarele lui pentru a cere iubire. Eu nu îl merit, el nu mă vrea. Suntem doi poli , unul rece, altul cal. Niciodată nu îi voi putea topi gheața ce îi ține prizonieră inima. Pe când eu ard de fiecare dată când este lângă mine .

Mereu am visat la el și cred că o voi face și de acum în colo. A fost trecutul , prezentul și viitorul meu. A fost un vis ce nu va deveni realitate. Este răul ce îmi face bine, dar și întunericul ce îmi luminează calea. Așa a fost mereu și chiar dacă va pleca , așa cum mereu o face, eu voi rămâne mereu a lui.

Ușa se deschide încet și îmi închid ochii, știam că Ninna a venit să mă verifice așa cum o face în fiecare seară, de când a aflat că sunt însărcinată. Nu vroiam să vorbesc cu ea. M-am simțit trădată pentru faptul că nu mi-a spus de faptul că familia lui Antony aveau să petreacă la Tattoo. Dar nu puteam să uit că Antony încă era asociatul meu și avea aceleași drepturi ca și mine.

- Știu că nu dormi! Lumina aprinsă m-a facut să îmi pun perna pe față.

- Dar vreau să dorm.

(Im) PosibilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum