În câteva minute sunt gata. Cobor jos și văd cum Jo ține o predică pentru a lungi timpul , ca eu să nu rămân la hotel.
- Am crezut că nu mai vi? Sunt întâmpinată de Tommy. Arăți superb.
- Mulțumesc. Am avut ceva de rezolvat și a durat ceva mai mult.
Mă simțeam rușinată de privirile celor ce mă cercetau cu privirea. Chiar dacă nu eram adepta rochițelor scurte, acum nu am avut de ales și am îmbrăcat una pe care în mod normal aș fi ocolit o . Era o rochie neagră cu un umar gol și unul acoperit de un material liber care se mai prindea la încheietura mâinii cu o brățară aurie. Nu era foarte scurtă, doar că nu eram adepta lor, și se mula pe corpul meu lăsând la vedere fiecare curba pe care o are corpul meu.
-Cred că ați înțeles ce aveți de făcut, așa că vă invit spre limuzinele ce ne vor conduce spre local. Se întoarce spre mine și îmi face cu ochiul.
Îi mulțumesc cu un zâmbet și mă las condusă de Tommy spre limuzină. Eram șase persoane ce împărțeau mașina luxoasă, așa că am împărtășit câteva impresii și laude la adresa felului în care arătau colegii mei.
Ajungem destul de repede și sunt ajutată de Tommy să cobor menținând mâna pe brațul lui până când intrăm.
Suntem întâmpinați cu pahare de șampanie și poftiți înăuntru de o domnișoară îmbrăcată adecvat pentru postul ei.
În interior era plin de lume, uni cunoscuți, alți nu. N-e amestecam prin mulțimea de oameni și începem să ne facem temele.
Astfel de petreceri erau dedicate în mare parte persoanelor importante care n-e permiteau să urmărim din interior cum și în ce fel decurg ele. Aveam datoria să fim atenți la tot ce n-e înconjoară de la mâncare și felul în care este servită la aranjamente și muzică.
- Este frumos! Și nu pot să îmi iau ochii de la femeile superbe ce se plimbă prin încăpere, parcă vrând să fie admirate pentru felul în care arată, și arată....
- Da, dar nici tu nu ești mai prejos de ele.
- Nu este nevoie să mă faci să roșesc! Și îmi dau parul din ochii lăsând capul plecat pentru a ascunde roșeața din obraji.
- Hahaha....o să te obișnuiești. Nu sunt genul de bărbat care complimentează doar de dragul de a o face.
-Mulțumesc .
- Veniți, vreau să cunoașteți pe cineva. Și o urmăm pe Jo
După ce ne-am făcut loc prin mulțimea care se înmulțesc cu fiecare minut, ajungem lângă un grup lângă care Jo se oprește.
- Amanda, Tommy , ea este sărbătorita, Victoria Feeder.
Și văd cum bruneta care îmi părea cunoscută,se întoarce cu un zâmbet uriaș pe față, îndreptând mâna spre noi.
- Încântată. Și n-e salută pe rând pe mine și pe Tommy.
- Foarte frumoasă petrecerea. Încerc să spun ceva pentru a face conversație.
- Mulțumesc. Este o petrecere pentru aniversarea mea. Iubitul meu a plănuit o și nu am putut să îl refuz.
După felul în care arată îți poți da seama că este model. Înaltă și foarte slabă, dar frumoasă pe deasupra. Era îmbrăcată într o rochie mult mai scurtă decât a mea,aurie ce sclipea. Machiajul strident îi scotea în evidență ochii de un albastru superb și formele tăioase ale feței. Doar că aveam ceva în comun cu ea, rujul roșu ce era pe buzele noastre, ale mele fiind doar mai cărnoase decât ale ei.
CITEȘTI
(Im) Posibil
RomanceEste continuarea povestii Tattoo. O poveste care îi aduce din nou pe Antony și Amanda împreună.