Chapter 3

146 4 0
                                    

Walking in the gym felt good, I signed in and saw Cara already working out, I stared at her, it was almost 8 years ago when I first saw her, it was in Year 10, it was back in the UK. We were the only filipinos in our class, well I'm half, she's full blooded filipino, but her structures seems so Korean, her chinky eyes, small lips, red cheeks are so mesmerising, she's also very talented, she knows how to play the violin, piano, drums and the guitar, edi sya na, sya na talented, I still remember her hair being braided, dark and long quite dull compared to her blondish hair now.

"Hoy panget, kanina ka pa?" I yelled, she glanced at me, inirapan nya ako, typical Cara. I walked up to her and started to run on the treadmill as well, wala pang 20 minutes pero I'm already so tired, it's been quite a while since I've returned to the gym

"Pagod kana agad, Ababa? Weak mo" she teased me, I looked at her and she's still on the treadmill, that bitch, talented na nga sporty pa. Palibhasa ako, more on, sports like badminton and swimming, hindi ako sanay sa mga takbo takbo, mas okay pa mag swimming.

I decided to get us some water. Lumapit ako patungo sa  vending machine, kukuha na ako dapat ng tubig ng nakita ko si Ezekiel sa tabi ko "Hi nana, missed me?" I was in shock, kaya nakurot ko sya ng di-oras, "Ababa, ang sakit ng kurot mo!!!" He can't blame me, he startled me, that asshole.

"Gago! Ba't ka bang nang gugulat dyan?!" He almost gave me a heart attack. Damn it, Nicholas. You've done it again. "Huwag ka dito, hindi kita matantya, dun ka kay Cara. Ayun sya oh, chupi." He smirked at me and walked away. Sya lang ata yung kaibigan kong lalaki na medyo matino pa, hindi fuckboy at hindi rin goodboy, somewhere in between lang si Ezekiel. Kababata sya ni Cara, sabay silang lumaki kaya parang magkapatid na sila.

"Kiel, lumayo ka sakin, ayaw ko sayo!" Iritang sabi ni Cara, sya ay asar na asar kay Ezekiel, as usual mag kaaway na naman ang mga bata. "Ano ba, ayaw mo na rin sa akin? Si Ababa ayaw na rin saken Lelex . Pati ba ikaw? Damn it." Nagpacute na naman si Ezekiel sa amin dalawa.

"No fair girls, I've missed you, hindi nyo ko namiss? Siguro si ......"

Chance to fall or walkWhere stories live. Discover now