24.Zerzork Haydutları 2[Sezon Finali]

274 27 20
                                    

Kelime Sayısı:924

Hikaye sezon finali vermiştir yeni yılda devam edecektir kesin tarih belli değildir. Belki o zaman okuyucu sayısı biraz artar da daha iştah ile bölümleri hazırlayabilirim. Hikaye başkan düzenleme gelecektir hatalar varsa düzeltilip yeniden yayına sürülecektir. Herhangi kurguda değişiklik söz konusu değildir. İyi okumalar

24 Bölüm

Zerzork Haydutları 2

              Halatın diğer tarafına geçtiğinde aşağıya bir kez daha baktı, oldukça kalabalıktı her yerden sürpriz çıkabileceğini düşünüyordu. Çatının diğer tarafına geçti saçağın üzerine basıp pencere aramaya çalışıyordu. Bir tane bulduğunda kendisini saçaktan aşağıya saldı pencerenin bulunduğu odanın lambası yanmıyordu. Ellerini bıraktı ve pencereye tutundu. Bir elini aşağıya salıp kaması ile pencerenin kilidini gevşetip dilini ortaya getirdi. Kamayı tekrar beline iliştirerek pencereyi tek eli ile kaldırdı. Kendisini içeriye attı. Kolu ağırlaşmıştı, tek eli ile kendisini tartması onun kaslarını epeyce yormuştu. Düzenli beslenmeye yeni başlamıştı. Pencereyi açık bıraktı. Karanlık odada hiçbir şeye dikkat etmeden kapıyı buldu. Kapının deliğinden dışarıyı gözetledi. Koridorda kimse yoktu. Kapıyı yavaşça kulpunun çevirdi ve yavaşça açtı, kapı açılırken gıcırdamıştı. Kendini koridorda bulduğunda koridorun girişinde ki lamba açıktı arka tarafında ışık yoktu. Yanında ki odanın içinde lamba yanıyordu. Işığa doğru devam etti. Koridorun başında ki lambanın yanına geldiğinde koridor ikiye ayrılıyordu. Sol tarafı karşılıklı odalar bulunuyordu, sağ tarafta basamaklar verdi aşağıya iniliyordu. Soldan gitmeyi tercih etti ilk odanın önüne geldi içeriye delikten baktı iki kişi vardı. Kapıyı açıp belinde ki kamayı yataktan kalkmakta odan adama fırlattı diğer adam arkasını döndüğünde kılıcı onun baldırına saplamış ve bağırmaması için ağzını tutmuştu.

''Zerzork nerede?'' diye sordu. Adam ''Bilmiyorum'' dedi. Keskin ''Peki bugün başkanın gönderdiği kız nerede?'' diye sordu. Adam ''Aşağı katta'' diye yanıt verdi. Keskin adamın boğazını kesip yere bıraktı. Odadan dışarıya çıktı ve kapıyı kapattı. Karşısında ki odaya girmeden önce gözetledi lambaları yanmıyordu, kapıyı sessizce açtı ve çömelerek karanlık odada ilerledi oda da iki yatak vardı. Yataklardan birine yaklaştı ve adamın ağzını tutup boğazını kesti diğer tarafa yöneldi ve adamın ağzını tutup uyandırdı, adam bağırmak istemişti fakat sesi çıkmamıştı. ''Zerzork nerede?'' diye sordu. ''Aşağıda başkan tarafından gönderilen kızı sorguluyor'' dedi. Keskin onun boğazını kesip odadan uzaklaştı. Diğer odaya girmeden önce kapının altından lambanın açık olup olmadığına bakmıştı, lamba kapalıydı. İçeriye girdi içeride ki iki adamından boğazından kesip koridorun son odasına girdi. Lambalar yine yoktu fakat çömelerek girdiği odada bir adam çoktan ayaklanmıştı, onun geldiğini hissetmişti fakat göğsüne saplanan kama ile yere düşerken Keskin çok daha hızlı davranıp oda arkadaşının uyanmasına izin vermeden boğazını kesmişti. Adamın yere düşüşü ses çıkarmıştı. Kamasını çıkardı. İlk girdiği odaya geçti ve kapının yanına saklanmıştı. Sırtını duvara yaslayıp dışarının sesini dinlemeye koyuldu.

           Çok geçmeden basamakları çıkan ayak seslerini duymuştu, yukarıda ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yukarıda olanların bu saatte uyuması gerekiyordu. Eğer Zerzork aşağıdaysa çok fazla vakti yoktu. Yukarıda çıkan ayak seslerine iyice kulak verdiklerinde bir den fazla kişinin yukarıya çıktığını anlamıştı. Haydutlar kendisinin ilk girdiği odadan başlamak yerine ikinci girdiği odadan başlamıştı. Keskin onlar yukarıya çıktıklarında odanın lambasını döndürmüştü. Bir haydut onun olduğu odaya girdi. Adamların birinin yerde yattığını görünce diğerlerini uyarmak istedi fakat karanlıkta bir anda karşısına çıkan Keskin onun kalbine sapladığı kaması ile yere indirip duvarın kenarına koydu. İkinci odada bir farklılık olduğunu askerler odanın içerisine girdikten sonra anlamışlar ve lambayı yapmak istemişlerdi Keskin onların peşinden odaya girdi ikisi de arkası dönüktü kendisine yakın olanın boğazından kesip yere yatırdı. Lambayı yakmaya giden adam durmuş ve arkasını dönmüştü. Keskin kamasını onun boynuna sokup çıkartıp yere koymuştu. Odadan dışarıya çıktığında koridorda odalardan birine girmek isteyen asker ile göz göze geldi. Keskin elinde ki kamasını fırlattı, adamın gözüne saplanan kama ile yere doğru yavaşça çökmeye başlarken Keskin o yere düşmeden adamın belinden kavrayıp yere yatırdı.

...

         Zerzork hayduttun getirdiği kadını görmek için dinlendiği evinden ayrılıp kadının tutulduğu yere gelmişti. Haydutlar kadına tecavüz etme girişiminde bulunmuş fakat kadın dört hayduttu cansız bedenleri yere serince zor zapt edip binaya çıkarmışlardı. Onunda yanında Evir vardı. ''Onun hakkında ne öğrendiniz?'' diye sorduğunda Evir önce önüne baktı sonra kendisinden cevap bekleyen Zerzork'a baktı. Evir o halini görünce biraz sinirlenmişti. Adamlarını harcayanın hakkında derin bilgiler istiyordu ve kendisini başkan olarak tanıtan zevzeğin hakkında da tabi. Evir ''Hakkında bilgi yok. Yani tek bildiğimiz Başkan'ın kâtibinin yakın koruması olarak geldiği ve adının Emilia olduğuna dair.'' Dedi. Zerzork ''Garip kâtibin yakın koruması ise başkanın yakın koruması kim o halde?'' diye sorduğunda Evir bilmiyorum işareti yaptı fakat kendini ifade etmek zorunda olduğuna inanıp ''Sanırım yakın koruması yok daha doğrusu ihtiyacı yokmuş.'' Dedi. Zerzork ile merdivenleri çıkarken onu ve kendisini düşünmeye sevk etmişti. Yavere ihtiyaç duymayan başkan kulağa ilginç geliyordu. Üstelik onun Alamaslardan biri olduğuna göre yanında ufak ordu ile dolaşması gerekirken yanında kimse getirmemesine şaşırmıştı. Yukarıya çıktılar ve kadının tutulduğu odaya girdiler içeride beş kişi vardı. Emilia elleri ve ayakları bağlanmıştı elleri arkada idi. Boynu büküktü biraz pataklanmıştı yüzünde morluklar meydana gelmişti, baygın halde idi. İçeriye giren Zerzork kadının göğsüne attığı tekme ile sandalyeyi geriye devirdi. Başını yere çarpan Emilia uyanmıştı. İçeride ki haydutlar sandalyeyi tutup ayağa kaldırdılar.

''Burada ne işiniz var? Seni başkan buraya neden gönderdi?'' diye sordu. Emilia ''Takas yapıldı senin fahişene karşılık ben'' dedi. Zerzork güldü. ''Senden ne fahişe olur ne de haydut? Giyinip gelmişsen buraya ama sende kimseye verecek göz yok'' dedi. Emilia hiçbir şey söylememişti o sırada üst katta bir ses duyuldu. Zerzork ''Bu saatte herkesin uyumuş olması gerekiyordu yoksa benden gizli odaya karı mı attılar. Gidin kontrol edin'' dedi. Emilia bakışını kaldırıp yukarıya bakmıştı. O ne olduğunu anlamasa da an çok tahmin ediyordu. Evir işaret vermesi ile birlikte dört kişi yukarıya çıktı. Zerzork ''Yakında bu başkanı ziyaret etmenin zamanı geldi. Yeni geldi dedik üzerimize çıkmaya çalışıyor neyine güveniyor bilmiyorum ama benim karşımda durması zordur eğer bana itaat etmiyor ise'' dedi. Emilia ''O senin gibilere itaat edecek birisi değil'' dedi. Zerzork ''Bak sen'' dedi. Merdivende ayak sesini duymuşlardı. Evir ses'e kulak verdi. Zerzork ne olduğunu anlamamıştı ama Evir ''Sadece bir kişi aşağıya iniyor'' dedi. Zerzork ''Diğerleri de karıya katılmış ise onları ellerimde öldüreceğim'' dedi. Evir kılıcını çekti. ''Sanırım başka bir durum var'' dedi.

Keskin[Bitti]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin