Kelime Sayısı:1248
6 Bölüm
Sandık
Belinde ki kamayı çıkardı sandığın ağzına yavaşça sürdü ve ilerletmeye başladı, sandığın tuzaklanmış olup olmayacağını kontrol etmişti. Ön taraf ki ağzında tuzak yoktu, elleri ile arka tarafını ve yanlarını yokladı. Sandık hem zincirle kilitlenmiş hem de kendi kilidi vardı. Önce zinciri açmak gerekiyordu. Belinde ki gözden maymuncuğu çıkardı ve uzun ince demiri eline alırken kamayı masanın yanına bıraktı. Başlamadan önce son kez etrafı dinledi ayak sesleri ve konuşma sesleri duymamıştı. Maymuncuğu geçirmeden önce ince demiri kilidin yanına soktu ardından maymuncuğu kilidin içerisine soktu. İnce demiri sabit tutup maymuncuğu yukarıdan aşağıya indirmeye başladı, Biraz aşağıya indirdiğinde kilit zorlanmaya başlamıştı, biraz yukarıya doğru çektiğinde kilidin sesini duymuştu. Zinciri geriye attı, ince demiri sandığın kilidine soktu. Maymuncuğu bu sefer daha yukarıdan almıştı milim aşağıya oynatması ile kilidi açmıştı ilkinden daha kolay olmuştu. Aletlerini aldığı yerine koyarken sandığı açtı.
Açarken çok büyük hazine ummuyordu öyle ummuş olsa buraya bile giremezdi. Sandık ardına kadar açıldığında yüzünde boş bir bakış ile yüzünü ekşitmişti. Kâğıt parçalarının dışında gümüş kolye vardı. Kolyeyi burnunun deliğine sürtüp koklamaya başladı, sıradan gümüşün biraz üstünde yapılmıştı, değeri 50 demir ancak ederdi. Kolyeyi çantasına koydu. Sandığın içerisinde ki kâğıt parçalarına bakmadı ama katlayıp çantasına sıkıştırdı, kontrol etmek için zamanı yoktu. Kilitli sandığın içinde ki belgelerin peşinde birileri olabilirdi. Sandığı kapattı ve kilitledi, Zincir ile sandığı tekrar sarıp son kilidi de kilitledi. Burada işi bitmişti, kasabada çok fazla adam vardı daha fazla dolaşmadan atının yanına dönmeli çete kasabayı terk edince onlardan arta kalanlar ile ilgilenmeliydi. Fazladan gün bekleyebilirdi duydukları onu yanıltmıyorsa esirleri asacaklardı. Etrafa son bir kez baktı yanlış olan her şeyi düzeltmeyi ihmal etmedi nasıl aldı ise öyle bıraktı odadan dışarıya çıktığında ikinci katta ki meydanda hiç kimse yoktu. Yanında ki odada iki kişi hareketli tartışmaya başlamıştı umursamadan merdivenlere yöneldi ve aşağıya indi. Alt katta oldukça sakin görünüyordu girdiği pencereden dışarıya çıkmadan önce etrafı gözetledi olağandışı bir şey yoktu, iki kişi halen sızmıştı. Derin düşüncelere dalan adam ise etrafta dolaşıyordu. Yönü kendisine döndüğünde hemen başını içeriye soktu, adam onu fark etmemişti, volta atan adam arkasına döndüğünde hemen dışarıya çıkacak ve geldiği yöne doğru gidecekti. Kasaba da olay çıkartmak istemiyordu, içinden çoktan saydığında pencereden dışarıya çıkmıştı, adamın arkasına dönüp dönmediğine bile bakmamıştı.
Zamanlaması onu hiçbir zaman yanıltmazdı, adımlarını atarken saymıştı, kısa volta attığından arkasını dönecekti, hızlı olmamalıydı ses çıkarmadan çömelmeden ilerliyordu köşeyi geçtiğinde hemen iki evin arasına girip sırtını duvara verdi. Adam geriye dönmüş Yabancının olduğu tarafa doğru bakıyordu. İlerleyişi durduğunda tekrar arkasını dönmüştü, Yabancı kafasını biraz ileriye çıkartıp adamı izledi ve hızlıca yoluna devam etmek için iki evin arasından çıktı. Bu sefer çömelme sırası gelmişti geçeceği evin içerisinde konuşmaları duymuştu duvara son derece yakın durup pencere önünden çömelip geçmişti, daha hızlı olmaya çalışıyordu iki pencereyi geçtikten sonra ayağa kalktı. Biraz hızlanarak evin köşesini döndüğünde içeri sokağa girdi. Çocukların olduğu evi arkasından dolandı ve çalılıkları, ağaçları ve fıçıları kullanarak kalabalığın olduğu yere gelmişti. Evin bahçesi genişti, fıçılar ve odunlar vardı. Kadın yerde yatıyordu, kalabalık yavaşça dağılıyordu. Onlara pek kulak asmadan yoluna devam etti. Birkaç dakika içerisinde kasabadan uzaklaşmıştı, kasabadan çıkışı girişinden çok daha kolay olmuş adamların yerlerini çoğunlukla ezberlemişti. Atının yanına geldi atı onu görünce kişnedi. Atını çözdükten sonra çekerek onu geldiği yere doğru çıkarmaya başladı, atı ile kasabadan geçmesi mümkün değildi başka bir yolda olmadığından haydutların gitmesini beklemekten başka elinde seçeneği yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keskin[Bitti]
FantasySavaşın öncesinde itibarı kaybetmiş adamın karanlık topraklarda umutsuzluğa doğru yolculuk ederken başlangıcı arama serüveni.