25.Zerzork Haydutları 3(2sezon başı)

124 18 5
                                    

Kelime Sayısı:523

Keskin ikinci sezon başladı. Hastanede bir yakınım olduğu için bölümü telefondan yazdım kusura bakmayın

Evir dışarıya çıktı Zerzork içeride kaldı. O kılıcı ile dışarıya çıktığında Zerzork yumruğunu Emilia vurdu. Gelen sert yumruk onu sandalye ile birlikte devirmeye etmişti. İçeriye onun dışında sadece iki kişi kalmıştı.  Düşen emilia yerden kaldırıp tekrar Zerzork karşısına koydular. Zerzork "Kimi getirdin peşinden? Yoksa başkan mı?" Diye sordu. Emilia

"Başkanın yanında kimse yok tek başına gelebilir mi?"diyd sordu. Zerzork odanın içerisinde dolaşıyordu kısa sürede endiselenmisti burada bu kadar haydut varken bir kişi ve bir kaç kisinin binaya girmesini imkansız olarak görmüştü. Odadan çıkmaya karar verdi. Kızı daha sonra sorguya çekecekti. Odadab dışarıya çıktı ve içeriye iki kişi daha geldi. O sırada yukarıya çıkma konusunda kararsız kalmıştı. Evir kılıcını çektiğine göre yanlış bir şey olabilecegi düşünüp bir kat aşağıya inmiş ve adamları yukarıya çıkmasını söylemişti.

Zerzork giriş katına indi ve oradan zemin kata geçti. Hazine odasının kapılarını anahtarla açtı. Kapıyı kilitledi içeride odadan başka odaya geçti ve içeride demirler vardı odanin ağzına kadar dolmuş olması hayaliydi ama bir kaç çuval kadar demir vardı sadece içeride. İleride çok zengin olmayı ve şehre vali olmayı planlıyordu.

Yukarıda çıkan ses aşağıda ve daha üst katlarda duyulduğunu anlamıştı. Eskimiş bu yerin kolay ses çıkaracağını tahmin etmişti. Sesler yükselmişti gelenler olduğunu tahmin etmişti. Bulunduğu yerden ayrıldı yukarıya askerler çıkmışlardı. Evir ve adamlar odalara ve koridora dağıldı. Keskin kendisini çoktan odaya atmış pencereden dışarıya çıkmıştı pencereyi kapatmıştı. Aşağıya atlayıp pencereye tutundu. Kaması ile pencereyi açıp kendisini içeriye bıraktı son derece sessiz içeriye girmişti.

Yukarıda ki sesleri dinlemeye başladı onları dinliyor ve ayak seslerine kulak kesiliyordu olduğu yerde kimse yoktu. Beş altı kişi olduğunu tahmin ediyordu. Yukarıya yavaşça çıktı ve askerlerden bir tanesini arkasından yaklaşarak boğazını kesti diğerlerini beklemedi ve onun yere düşmesini izlemeden iki adım ileride adama kamasini fırlattı sesi duyan dışarıya çıkarken bir kapının önüne geldi ve kapiyi açan adamın karnını deşti. İki kişi onun üzerine yürüdü iki kılıcını çekti ve birisini boynundan diğerini ise kalbine kılıç saplayarak öldürmüştü. Evir koridora çıktı karşısında Keskin vardi. Evir askeri kültürden geliyordu. Bütün adamlarin yerde olduğunu görünce kılıcını savurdu. "Buraya kadar geldiğine göre iyi savaşçı ve gizlilik iyi birisi olman gerek" Kısa surede bir çok adamı alt etmişti.  Keskin "Sadece günümdeyim diyelim" dedi. Evir bir adım attı kılıcı onun başına hedef aldı. Keskin kısa kılıcı ile onu durdurdu ve Keskin ile onu karnını kesti. Evir bir elini kesilen karnına tuttu. Keskin geriye çekilip bacacigi kesti arkasina gecip keskini bobrekten iceriye soktu. Evir kılıcın yeşil halini gördüğünde Evir "Sen Keskinsin eski savaşçı" dedi ve dizlerinin üzerine düşüp yere yığıldı. Üst kata yeni askerler çıkar iken Keskin yerden topladığı kılıçları koridorun diger tarafına geçip yere saplamisti. Haydutlar yukarıya doğru çıkan haydutlar onun olduğu kata gelmişlerdi.Koridora dolaşıp etrafa bakindiklarinda Keskin sapladığı kılıçları tek tek onların üzerine fırlattı kısa sürede kılıçları fırlatarak ceset yığını oluşturmuş idi etrafta asagiya inmeye başladı elinde kılıcı ile geleni yere seriyordu.

Karşısına çıkacak kimse kalmamıştı kalabalık gibi görünüm haydut sürüsünü istemeden de olsa harcamıştı. Asagiya indiginde Emilia oldu oda vardı oraya yaklasti fakat içeriği açmadı içeride ondan baska birisinin olmadığına emindi. Bir alt kata indi.  Giriş katının da altına inmişti burada bir kat olduğunu anlaması çok güç degildi ve kilitlenmiş kapının önüne geldi. İçeriye girmek icin kapının kilidini açması gerekiyordu.

Keskin[Bitti]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin