28 Bölüm
Tumunzar Şehri
Sonunda Keskin şehri görebilmişti. Şehre girmek isteyen insanları görebiliyordu. Sayıları fazla değildi, yüklü olduğunu biliyordu. Bir çuval demir ile şehre elini kolunu sallayarak giremezdi. Şehrin pazarı olmalıydı bazı günler. Bu günlerde köylüler şehre gelir ürünlerini satarlardı. Geçtiği köylüler ile alışverişte bulunmuştu fakat Tumunzar şehrinde hangi gün Pazar kurulduğunu sormayı unutmuştu. Daha önemli bir şehir olduğunu zannediyordu o yüzden kalabalığın her zaman olacağını tahmin etmişti ve yanılmıştı. Beklediği gibi olmamıştı. Köylülerin şehre akın attığı günü bekleyecekti. Etrafı incelemeye başladı, şehrin dışı da güvenli değildi. Ormanı kayaları ve diğer yerleri inceledi. Tepeyi görmüştü, bir çok tepe vardı ama aralarından bir tanesi diğerlerinden daha yüksekti ve ormanın bittiği yerde kayalıkların arasında kalmıştı.
Tepe ne uzaktı ne yakındı şehri. Diğer tepelerden daha yüksek ve daha iyi görünümlü olduğunu anlamıştı. Çevreyi kol açan etmek için ideal bir yer görünüyordu. Yürümeye başladı, sırtını şehre almıştı ve yürüyordu. İçeriye girene kadar orada kalacaktı. Etrafından dolaşmaya başladı. Biraz daha ilerleyip yükseldikten sonra atından indi. Çok yamaç değildi atı oraya çıkabilirdi. ''Korkusuz biraz zorlanacaksın ama buraya çıkmak zorundasın.'' Dedi. Kendisi tepeye çıkıp onu yukarıya çekiyordu. Atı kayalıklara çarpmadan ayağını incitmeden yukarıya çıkmıştı. ''Bu sefer seni emanet edecek kimse de yok. '' dedi. Korkusuz kişnedi onun eğlendiğini anlamıştı. Bu sefer onu bırakmayacağını duyunca birlikte ilerlediler. Önden Keskin gidiyordu arkasından Korkusuz geliyordu. Bir yere çıktı daha dik yamaçtı. Korkusuz durdu. Keskin çıkınca yere bastı.
''Korkusuz önce buraya sonra da buraya bas daha az taş var seni çekeceğim.'' Dedi. Korkusuz onun dediğini yerlere basmaya çalıştı. Keskin ona asılarak hızlıca yukarıya çıktı. Keskin atını yukarıya çekti, artık daha düzlük bir yerde idi. Rahatça yürüyebilirdi. Düzlüğe eriştiğinde geriye doğru baktı. İki dik yamaç geçmişti, bayır yukarıya çıkmaya başladılar. Ulaşmak istediği yere çok az vardı. Seyrek ağaçların içinden geçtiler. Dönerek tepeye doğru çıktılar. Tepede birkaç ağaç vardı. Keskin Korkusuz'u oraya başladı. İlerledi ve kayalıkların en önüne geldi. Şehri görebiliyordu. Oldukça yüksek bir yer değildi daha yüksek yerlerde vardı. Tepelerden şehrin tamamını görebileceği yerler vardı.
Onun amacı şehirde ki her yere görmek değildi amacı sadece şehirde ki bir kısım yerlere görmek için değil giriş çıkışı elde etmek içindi. Şimdilik çuvalı yere bıraktı. Geceyi burada kamp yaparak geçirecekti. Acıkmamıştı fakat ava çıkacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keskin[Bitti]
FantasySavaşın öncesinde itibarı kaybetmiş adamın karanlık topraklarda umutsuzluğa doğru yolculuk ederken başlangıcı arama serüveni.