21.Akşam Yemeği

216 22 3
                                    

Kelime Sayısı:706

21 Bölüm

Akşam Yemeği

          Dışarıda biraz oyalandıktan sonra Nagraf kadını zorla konağa getirmişti. Keskin sesini çıkarmamıştı. Kadını odaya bağladı artık türlü fantezilerini uygulamanın zamanı gelmişti, kadına henüz doyamamıştı. Kadın ise durumdan son derece rahatsızdı içinde ki şehvet duygusu azalmayan bu adam ile ne yapacağını bilmiyordu. Tek umudu Zerzork adamları tarafından kurtulmaktı. Akşam olmadan eve gelen başka bir kişide Juanson'du içeriye girdiğinde Keskin ve Marey karşılıklı oturmuş birbirlerine bakıyorlardı. Keskin Juanson'un geldiği yöne baktı ve ardından bakışlarını yeniden Marey'e doğrultmuştu. Marey ilk geceyi onunla geçirmedi diye onu kızgındı fakat Keskin birkaç tatlı söz ile genç kadını kendine tekrardan bağlamayı bilmişti. Juanson ağır adımlarla ilerlerken Keskin'in birkaç metre uzağında durdu ve orada kaldı. Keskin

''Binaya alıcı buldun mu?'' diye sordu. Juanson kafasını salladı ''Evet buldum 6000 demir istiyorlar en fazla ama bina'' derken Keskin elini kaldırıp ona susmasını işaret etmişti. ''6000 istiyorlarsa hemen yarın işlemlere başla satış yarın gerçekleşecek'' dedi. Juanson ''Ama'' derken Keskin tekrar susmasını söylemişti. ''6000 bin uygun fiyat o harabe için. Bir şartla onlar adam tutup içeriyi boşaltsınlar ve konağıma getirsinler adam tutmak ile uğraşamam daha yapacak işlerim var.'' Dedi. Keskin el işareti yaparak ona gitmesini söylerken Marey ''Şehri gezecek miyiz?'' dedi ve elini tuttu. Keskin gülümsedi ''Tabi ki yarın veya ertesi gün. Halletmem gereken birkaç iş var onları hallettikten sonra belki akşam eğlenmeye gideriz'' dedi. Juanson yeniden araya girme gereği durdu. ''Başkanım iki gün sonra Vali bütün başkanları toplamak istiyor'' dedi. Keskin ayağa kalktı. ''İki gün sonra orada olacağım'' dedi.

...

             Akşam yaklaştıkça avluya sofra kurulmaya başlanmıştı, hizmetçiler sabahleyin avluyu Keskin'in talimatı ile temizlemişlerdi. Şimdide sofrayı hazırlıyorlardı. Keskin üst kattan etrafa bakıyordu. Üst katın parmaklıklarının önünde ellerini parmaklıklara dayamış şekilde duruyordu. Marey'den onlara yardı etmesini istemişti geri çevirip odasında oturuyordu. Safinaz ise o avluyu gözetlerken odasından çıkıp yanına gelmişti. Safinaz ''Konağı sattığını duydum, hizmetçiler aralarında konuşuyorlardı. '' dedi. Keskin ona baktı, keskin yüz hatlarına sahip tipik sert güneyli kadınıydı. Öyle zamanlar gelir ki kocaları ile bile savaş meydanına koşan savaşçı kadınlardı. Keskin ''Orası bir işime yapamayacak kadar harebe bütçe açığını kapatmak için sattım orayı. Korunmasız bir yerdi haydutlar ve hırsızların yükseldiği bu bölgede onların gücünü bastırmak için hızlı paraya ihtiyacım var. Eskiden burası nasıldı bilmiyorum ama bu şehrin en iyi bölgesi yapacağım. O yüzden gereksiz gördüğüm her şeyi en başta satmaya karar verdim. Okul açmayı düşünüyorum ne dersin bu işe?'' diye sordu. Safinaz ''Benim okuma yazmam pekiyi değil'' dedi.

                  Keskin ağzını tutarak güldü. Safinaz öylece bakıyordu ona ''Benim de pekiyi sayılmaz öyle ise birlikte öğreniriz ne dersin?'' diye sordu. Safinaz ''Olur'' deyip geçiştirdi. Keskin ''Birazdan misafirlerim gelecek ve avluna ne olursa olsun arkamda durmanı istiyorum. İpsiz ve sapsızları yenebilmem için onların kirli oyunları aynı şekilde karşılık vermem gerekiyor. Bana destek olacak mısın?'' dedi. Safinaz oldukça zor bir soru ile karşılaşmıştı. Keskin'den hoşlanmadığını biliyordu zorla onun kocası olmuştu fakat keskin ona zorla hiçbir şey yapmamıştı. Safinaz ''Seni henüz tanımıyorum o yüzden bana biraz zaman ver'' dedi. Arkasını dönüp odasına doğru yürüdü. Keskin bir şey söylemedi o sırada konağın kapısına vurulmuştu. Askerler kapıyı açtığında içeriye gelen Albora ve kızı idi. Juanson onları bir kenara çekip yine kızı getirdiğini sorguluyordu. Keskin merdivenlerden aşağıya indiğinde Juanson ona bakış konuşmayı anında kesmiş ve geriye çekilmişti. Albora ''İyi akşamlar efendim sanırım erken geldik'' dedi. Keskin ''Önemli değil yerinize geçin'' dedi. Keskin Katip'in kaldığı odaya yöneldi kapıyı açmak istedi fakat kapı kilitliydi. İçeriden ne var sesi yükseldiğinde. ''Benim '' dedi. Sesi duyan Katip apar topar bir şeyler toparlayıp. kapının önüne geldi, açmadan önce biraz düşündü ve kapıyı aralayıp ta açtı. Kafasını iki aradan dışarıya sokuş Keskin'e baktı. İçerinin halini Keskin'e göstermek istemiyordu.

''Ne o beni içeriye almıyor musun?'' diye sordu. Katip ''Müsait değilim'' dedi. Keskin ''Misafirlerim gelecek sen ve o kadın fazla ses çıkarmanız iyi edersiniz yok alırım elinden oyuncağını'' dedi. Katip ''Anlaşıldı başkanım'' dedi. Keskin arkasını döndü. Avluda başköşeye oturdu. Albora oraya otururken kızı hizmetçilerin yanına gitti. Keskin ''Kızın bir şeyden korkuyor gibi ne olduğunu öğrenebildin mi?'' diye sordu. Albora ''O uzun zamandır böyle'' dedi. Keskin ''demek ki uzun zamandan beri korkuyor. İçinde ki korkuyu hissedebiliyorum.'' Dedi. Kapı yeniden çaldığında Stulbja içeriye girmişti. Keskin ona oturacağı yeri işaret etti. Keskin Juanson'unda masaya oturmasını istemişti. Keskin ''Hepinizi buraya topladım genel olarak sizinle konuşmak istediğim konular var bir misafir daha gelecek'' dedi. Masada ki herkes birbirine bakmıştı. Stulbja kimin geleceğini merak ediyordu.

Keskin[Bitti]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin