Rozdział miał być w środę, ale... Kiedy zobaczyłam 200 gwiazdek wzruszyłam się T^T
Potraktujcie to jak taki mały prezent ode mnie :-*
Dedykt dla mojej fanki numer jeden, która zareklamowała mnie w swoich one-shotach... W których ciągle kogoś zabija...
Arigato, Arisa-chan^^Tetsuya przywitał się z rodzicami, a następnie wziął od mamy Seihime. Przytulał ją, zagadywał i kołysał aż się nie uspokoiła. Następnie zaniósł ją do pokoju, nad którym tak ciężko pracował.
Na różowych ścianach wisiało: malowidło białego konia, rodzinne zdjęcie i obrazek przedstawiający księżniczkę. Na całej podłodze był rozłożony dywan w różowobiałe pasy. Staromodna biała kołysanka z różowym baldachimem prezentowała się królewsko. Tetsu rzeczywiście traktował siostry jak księżniczki. W graciarni przed przemianą zwisały z sufitu tylko zwykłe żarówki, więc nałożyli na nie białe lampiony, na których widniały malowidła przedstawiające drzewa wiśni. Poza tym w pokoju stała biała szafa, komoda, przewijak, skrzynia z zabawkami i koń bujany. Rodzicom odjęło mowę.
Do Seihime pasowało to imię. Miała niebieskie oczy, które trudno opisać. Widać w nich było królewski majestat, piękno i grację. Niby Niebieska Księżniczka, a pokój miała różowy. Jednak pasował do niej, ponieważ miała różowe włosy jak Momoi Satsuki. Za każdym razem Rodzina Kuroko trafiała w kolor. Od zawsze pokój Kyoko był fioletowy, bliźniaków niebieski, a Taili wiśniowoczerwony (dla lepszego wyobrażenia: Taila miała włosy takie same jak Yona- główna bohaterka anime Akatsuki no Yona- dop. aut.).
Tetsuya bawił Seihime całe popołudnie, pomógł mamie ją wykąpać i położył spać najmłodszą siostrę.
Co za opiekuńczy starszy brat!
-------------------------------------------
202 słowa (nie bijcie! ><)
Tetsu jest kawaii, prawda?
Kolejny fakt o mnie: jestem sadystką i najbardziej lubię wnerwiać chłopaków^^P. S. W mediach macie Kuroko Shirayuki, mamę Tetsu i moją teściową. Dla tej kobiety czas się zatrzymał... Wygląda jak licealistka!
CZYTASZ
Kuroko no Basket: Pierwsze Światło
FanfictionCo wiemy o Kuroko poza informacjami związanymi z koszykówką?- nic... W moim opowiadaniu przedstawię wam jego rodzinę i relacje między jej członkami, a Tetsu. Pojawi się również wątek miłosny! Notowania: #792 - 19.03.2017r. #728 - 28.09.2017r.